خبرگزاری کار ایران

هافبک انگلیس: این یک نمایش واقعی بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۶۳۳

دکلان رایس، ستاره خط هافبک تیم ملی انگلیس درباره دیدار با سنگال و فرانسه مصاحبه‌ای انجام داده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی انگلیس در بازی سراسر برتر از تیم ملی سنگال، موفق شد قهرمان افریقا را با سه گل به کشور خود برگرداند. بعد از این دیدار، دکلان رایس ستاره جوان تیم انگلیس، در مصاحبه‌ای راجع به این بازی و دیدار بعدی مقابل فرانسه، نکاتی را گفت.

 

شماره 4 انگلیس عنوان داشت:

انرژی بسیار زیادی در بازی وجود داشت و این موضوع عالی‌ است. ما می‌دانستیم که سنگال یک تهدید بزرگ است و بسیار خوب از پس آن‌ها برآمدیم و به پیشروی خود ادامه دادیم.

رایس ادامه داد:

من همیشه این را گفته ام، ما با عملکرد خود اعتباری را که شایسته آن بودیم دریافت نکرده ایم. اگر به تیم های دیگر مانند هلند و آرژانتین نگاه کنید، آنها بازی های خود را راحت می برند و به آن مسترکلاس می گویند، اما با ما همیشه سخت برخورد می شود. اگر به دو بازی گذشته ما نگاه کنید، ما بی عیب و نقص بوده ایم. کشورهای دیگر اکنون باید از ما بترسند.

دکلان رایس در ادامه افزود:

فکر می‌کنم ما شروع به ساکت کردن منتقدان کرده‌ایم. با رفتن به مسابقات همیشه صحبت‌های زیادی وجود داشت که گل‌های کافی به ثمر نمی‌رسانیم - باز هم، این یکی دیگر از مواردی است که مردم را در مورد آن ساکت نگه داشته‌ایم. بررسی‌های دقیقی در مورد آن انجام شد. دفاع و دریافت گل، اما خوب بود، بنابراین ما به ساختن و فشار دادن ادامه خواهیم داد.

رایس اضافه کرد:

ما در حال ساختن یک پایه محکم هستیم و اکنون این به ما بستگی دارد؛ اگر نتوانیم فرانسه را شکست دهیم و به آن‌ها غلبه کنیم، هیچ فایده ای ندارد که امشب پیروز شده‌ایم.

 

رایس در مورد نمایش خیره کننده بلینگهام جوان و 19 ساله گفت:

او در صحنه اصلی(بازی‌های بزرگ) در حال پیشرفت است. وقتی می بینم که بازیکنی مثل آن را داریم که بسیار قوی و ورزشکار است، خوشحال می‌شوم. او موقعیت‌های زیاد و زیبایی خلق می‌کندو و این لذت‌بخش است. او در تمام فصل این کار را برای دورتموند انجام داده است و اکنون این کار را برای ما انجام می دهد.

 

رایس درباره بازی مقابل فرانسه و گلزن برتر جام جهانی، کیلیان امباپه گفت:

اینها بازی هایی است که می خواهیم در آن بازی کنیم. انگلیس و فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی؛ بزرگتر از این نمی شود. ما شش روز فرصت داریم برای آماده شدن، می دانیم که جهان نظاره گر آن خواهد بود و ما می خواهیم به پیشروی خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز