خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ تیجان: برای قهرمانی به بندرعباس آمدیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۴۳۰

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی قطر یک گفت: مطمئنا به بندرعباس آمدیم که مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کنیم و برای دریافت این مدال تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از ساعت 9 صبح امروز (جمعه 27 آبان) با دیدار دو تیم قطر یک (شریف یونس – احمد تیجان) و چین سه (جائو شین لی- تائو شوئه) آغاز شد و در این مسابقه قطری‌ها موفق به شکست حریف و صعود به مرحله بعد شدند.

احمد تیجان بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی قطر یک پس از این پیروزی اظهار کرد: روز فوق‌العاده‌ای است و خداراشکر در مسابقه نیمه نهایی به پیروزی رسیدیم. مطمئنا ما اینجا هستیم که مدال طلا را کسب کنیم به خاطر همین تمام تلاشمان را برای کسب مدال طلا انجام می‌دهیم و اگر این اتفاق رخ دهد خیلی خوشحال خواهیم شد.

وی درباره حریف احتمالی‌شان توضیح داد: ایران یک تیم بسیار خوبی است. آن‌ها حمایت هواداران داخل خانه را دارند و این خیلی به آن‌ها کمک می‌کند. نمی‌دانم بازی‌شان مقابل استرالیا با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد به این دلیل که استرالیا هم تیم قدرتمندی است اما مطمئنا بازی ما در فینال مقابل هر کدام از تیم‌ها جذاب خواهد بود و ما آماده مواجهه با هر کدام از این تیم‌ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز