خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ ابراز نگرانی بازیکن استرالیا از رویارویی با تیم ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۲۷۹

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی استرالیا یک گفت: همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های ایرانی سخت و یک نبرد واقعی است. کمی استراحت می‌کنیم و برنامه‌ریزی خوبی خواهیم داشت تا فردا پیروز شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در چهارمین و آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های قزاقستان سه (آرتم پتراسیانتس – ولادیسلاو پوستینیکوف) و استرالیا یک (کریستفر مکیو – پائول برنت) به مصاف یکدیگر رفتند و استرالیایی‌ها دو بر صفر حریف را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

پائول برنت بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی استرالیا یک اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و از عملکردمون راضی هستیم زیرا توانستیم در دفاع امتیازات بسیاری بدست آوریم. قزاقستان هم در طول این مسابقات عالی بازی کرد.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالیم که به نیمه نهایی راه پیدا کردیم. فکر می‌کنم بسیار به قهرمانی نزدیک هستیم اما فردا تیم‌‌های فوق العاده‌ای رو به روی ما قرار دارند.

بازیکن استرالیا درباره تیم‌های مرحله نیمه‌نهایی گفت: اول از همه تیم قطر است که افتخارات بسیاری را در تورنمنت‌های امسال و سال گذشته به دست آورده است. هر تیمی که فردا در نیمه نهایی حضور دارد توانایی کسب عنوان قهرمانی را دارد اما امیدوارم آن تیم ما باشیم.

این بازیکن استرالیایی افزود: حریف فردای ما ایران است که تیم خوب و باتجربه ای است. همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های ایرانی سخت و یک نبرد واقعی است. کمی استراحت می‌کنیم و برنامه‌ریزی خوبی خواهیم داشت تا فردا پیروز شویم.

برنت درباره کیفیت این دوره از مسابقات توضیح داد: هر ساله سطح رقابت های قهرمانی آسیا بالاتر و بالاتر می‌رود. دیگر موفق شدن در این مسابقات کار آسانی نیست چرا که همه کشورها توانایی ارائه یک بازی سطح بالا را دارند. این عالی است که شما با هر تیمی که رو به رو می‌شوید می‌توانید دیداری با کیفیت و سطح بالا داشته باشید.

آرتم پتراسیانتس بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی قزاقستان سه هم گفت: بازی خیلی بد بود. باختیم و به خانه برمی گردیم اما استرالیا تیم فوق‌العاده ای است. مکیو بازیکن خیلی خوبی است و قهرمان بازی‌های آسیایی شده است. او بازیکن قد بلندی است و ما نسبت به او کوتاه‌تر هستیم.

وی در خصوص میزبانی ایران اظهار کرد: میزبانی ایرانی‌ها عالی است. پوشش خبری این رقابت‌ها در شبکه‌های اجتماعی هم قابل توجه است اما سرعت اینترنت خوب نیست پیش از این هم گفتم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز