خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ آقاجانی: از شرایط نرمال دور بودیم/ پتراسیانتس: بازی مقابل ایرانی‌ها خسته کننده بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۲۱۰

بازیکن تیم ملی دو والیبال ساحلی ایران گفت: در تقابل با قزاقستان اگر در شرایط ایده‌آل یا حتی طبیعی خودمان قرار داشتیم، مسابقه به ست سوم کشیده نمی‌شد و در دو ست پیروز می‌شدیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی به مسابقه تیم‌های ایران دو (بهمن سالمی – علیرضا آقاجانی) و قزاقستان سه (آرتم پتراسیانتس – ولادیسلاو پوستینیکوف) اختصاص داشت و در این دیدار قزاقستانی‌ها حریف را شکست داده و به پیروزی رسیدند.

علیرضا آقاجانی پس از واگذاری نتیجه در این مسابقه گفت: مسابقه خوبی بود، از نظر تکنیک و قدرت مانور والیبال ساحلی تیم ما خیلی جلوتر بود. از ست دوم هوای گرم و فشار بدنی ست نخست باعث شد نتوانیم آن‌گونه دلمان می خواست بازی کنیم. از داور در همان ست درخواست درمان کردم. نمی‌توانستیم خوب جا به جا شویم و پرش داشته باشیم. سالمی هم تمام توانش را گذاشت اما شرمنده شدیم.

وی با تاکید بر این که برای حضور در این مسابقات بسیار زحمت کشیده‌اند، عنوان کرد: شاید آنالیز خوبی از ایران داشتند اما اگر در شرایط ایده‌آل یا حتی طبیعی خودمان قرار داشتیم مسابقه حتی به ست سوم کشیده نمی‌شد و در دو ست بازی را پیروز می‌شدیم.

این بازیکن در پایان گفت: برای دیگر تیم ایران که به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت آرزوی موفقیت می‌کنم. فدراسیون و مسوولان بندرعباس شرایط خوبی را برای میزبانی فراهم کردند. اسکان و زمین ایده‌آل است و مردم پرشوری دارد. امیدوارم تیم یک ایران در مراحل بعد موفق باشد.

آرتم پتراسیانتس بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی قراقستان سه هم اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود و خیلی خسته شدیم اما توانستیم پیروز شویم.

وی افزود: از مربی‌ام و هم تیمی‌ام تشکر می‌کنم. برای مسابقه بعدی برنامه داریم که بتوانیم پیروز شویم اما نمی‌توانیم توضیح دهیم چون مسابقه است.

این بازیکن درباره میزبانی بندرعباس هم توضیح داد: میزبانی این شهر عالی است و تماشاگران خوبی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز