خبرگزاری کار ایران

سایپا کند و نا مطمئن؛

خلیج فارس ساحل امن برای فکری

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۳۵۷

در ادامه دیدار های هفته دوازدهم لیگ دسته اول، سایپا در کرج پذیرای خلیج فارس ماهشهر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، ظهر یکشنبه سایپا در حالی باید برابر خلیج فارس قرار بگیرد که انتقادات به عملکرد این تیم در یازده هفته ابتدایی کمی زیاد بوده و شاید محمود فکری نتوانسته به اندازه کافی توقعات را برآورده کند.

نارنجی پوشان که با نتایج سینوسی فعلاً از کورس بالای جدول جا ماندند، برای رهایی از هجمه های وارد شده چاره ای جز شکست تیم ته جدولی خلیج فارس ندارند. تیم محمود فکری که در ابتدای فصل جزو مدعیان اصلی صعود بشمار می رفت، به لطف درخشش دروازبان خود همین چند برد اقتصادی را کسب کرده و در اکثر بازی ها تیم تحت فشار میدان بوده است.

اما سوی دیگر این جدال خلیج فارس ماهشهر قرار دارد که بعد از چندین و چند هفته ناکامی، داریوش هرمزی را به کادر فنی شان اضافه کرده تا در کنار قنواتی برای حفظ نماینده ماهشهر در لیگ یک بتف وانند تلاش مضاعفی داشته باشند. طبق ادعای قنواتی بازیکنان خلیج فارس حدود 3 هفته قبل دست به اعتصاب زدند و فقط برای انجام مسابقات دور هم جمع می شوند.

امکانات عالی سایپا و حمایت های همه جانبه ازاین تیم شاید بزرگترین آرزوی بازیکنان خلیج فارس باشد. تیمی که سال گذشته شگفتی ساز جام حذفی لقب گرفته، شاید خیلی زود باید به فکر راه کاری برای بهبود ماجرا پیدا کند تا وداع زودهنگامی با لیگ یک نداشته باشد.

دیدار تیم های سایپا تهران و خلیج فارس ماهشهر روز یک شنبه از ساعت 14:30 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز