خبرگزاری کار ایران

فجر با سه گل به صدر رسید و سودای صعود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۶۷۷

عصر سه شنبه فجر سپاسی با شکست خلیج فارس موفق شد به خودش را صدر جدول برساند.

به گزارش اینا، تیم فجر سپاسی در پایان هفته دهم رقابت های لیگ یک موفق شد با شکست خلیج فارس ماهشهر خودش را 22 امتیازی کرده و به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.

شیرازی ها خیلی زود و در ثانیه 34 موفق شدند دروازه حریف را باز کنند تا زود هنگام ترین گل این فصل لیگ به نام ابوالفضل بابایی از فجر سپاسی ثبت شود. در ادامه باز هم شاگردان رجب زاده مالک توپ و میدان بودند و برتری خود را کاملا به حریف دیکته کردند. در دقیقه 31 علی آل کثیر آقای گل فعلی لیگ آزادگان موفق شد باز هم برای تیمش گلزنی کند تا اختلاف به دو گل برسد. در حالی که طرفداران حاضر در ورزشگاه یک پارچه تیم فجر را مورد تشویق قرار داده بودند، مهاجمان خلیج فارس با کم دقتی چند فرصا خوب را از دست داند تا بازی در پایان نیمه نخست با برتری 2 بر صفر میزبان به پایان برسد.

نیمه دوم هم بازی با برتری فجر در حال پیگیری بود و رضا آقابابایی موفق شد گل سوم را برای تیمش به ثمر برساند. بازی در این نیمه هم پر افت و خیز بود و حتی در دقایق پایانی محمد زینالی بازیکن فجر با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا چند ثانیه ای را زرد پوشان شیرازی با یک یار کمتر در زمین حاضر شوند.

فجر با این برد 22 امتیازی شد و خود را به جایگاه اول رساند؛ خلیج فارس ماهشهر نیز با 6 امتیاز و یک بازی کمتر در رده پانزدهم قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز