خبرگزاری کار ایران

فکری ببرد یا ببازد مهم نیست آخر بازی جنجال به راه می اندازد

شیرینی برد سایپا با حواشی آخر بازی کمی تلخ شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۶۷۱

پس از سوت پایان دیدار سایپا و چادرملو که با برتری یک بر صفر نارنجی پوشان میزبان همراه بود، باز هم محمود فکری با نیمکت حریف وارد چالش شد.

به گزارش ایلنا، عصر سه شنبه دو تیم سایپا و چادرملو در یک بازی نزدیک مقابل هم قرار گرفتند که در پایان این مسابقه سایپا موفق شد با یک گل از سد حریف خود عبور کند.

پس از شکست سنگین برابر شمس آذر قزوین، سایپا برای رهایی از فشار انتقادات چاره ای جز پیروزی برابر چادرملو نداشت. سوی مقابل سعید اخباری که فصل گذشته در مقطعی بعنوان سرمربی هدایت خودرو سازان تهرانی را عهده دار بود، با انگیزه های زیادی تیمش را روانه میدان کرد. بازی نزدیک دو تیم اما در نهایت با تک گلی که امیرحسین موسی زاده در نیمه نخست به ثمر رسانده بود، یک بر صفر به سود تیم میزبان به اتمام رسید.

نقطه تاریک این مسابقه جنجال آخر کار بود. جایی که محمود فکری ترک عادت نکرد و باز هم با نیمکت تیم حریف وارد چالش شد. فکری که در فصل جاری از سوی کمیته انظباطی جریمه و از همراهی تیمش محروم شده بود، بار دیگر با مربی تیم مقابل درگیری لفظی پیدا کرد و تصاویر زشتی در ورزشگاه پاس قوامین از این ماجرا به ثبت رسید. فکری مطابق قبل به نیمکت حریف و سرمربی چادرملو اتهاماتی را نسبت داده بود که البته با واکنش سعید اخباری نیز موجه شد. سرمربی سایپا که یک جلسه محرومیت تعلیقی را در پرونده خود دارد، با این رفتار ناشایست بار دیگر خودش را درگیر ماجرا های انظباطی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز