خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته هشتم لیگ آزادگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۹۴۰

شیرازی‌ها با برتری 11 گله خود مقابل تیم نگون‌بخت مشهدی بیشترین نفرات در تیم منتخب به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در هفته هشتم لیگ آزادگان فجرسپاسی با یک نتیجه عجیب حریف خود را شکست داد و شمس آذر نیز همچنان به شگفتی‌سازی در صدر ادامه می‌دهد. شاگردان قاسم شهبا نیز خارج از خانه به یک برد ارزشمند دست یافتند تا کورس جالبی در این فصل از رقابت‌ها شکل گیرد. در ادامه تیم منتخب این هفته از لیگ دسته اول را با نظر کارشناسان مرور خواهیم کرد. 

 

​دروازبان_ مهرداد بشاگردی(سایپا)

در دیدار تیم های سایپا و ون پارس که با برتری یک بر صفر شاگردان محمود فکری به اتمام رسید، ستاره بازی در ورزشگاه پاس قوامین تهران کسی نبود جز دروازبان با تجربه نارنجی پوشان یعنی مهرداد بشاگردی! سایپا که خیلی زود به گل اول بازی دست پیدا کرد، تحت فشار حملات حریف قرار گرفت و تا سوت پایان بازی نیز این فشار ادامه دار بود و درخشش دروازبان سایپا کمک کرد تا تیم فکری بعد از چند هفته نا کامی بتواند سه امتیاز از یک بازی سخت خانگی را کسب کند.

 

مدافع_ امید سام کن(چادرملو)

مدافع با تجربه یزدی ها چهره شاخص در دیدار پر برخورد خیبر و چادرملو بود. تیم میهمان که تحت فشار شدید خیبر قرار داشت، مجبور به دفاع مطلق شده بود و خصوصا در نیمه دوم با تقویت قوای هجومی خیبر، چادرملو تحت فشار بیشتری قرار گرفت تا ارزش حضور یک مدافع تنومند و با تجربه مثل امید سام کن بیش از پیش مشخص شود. زدن ضربات سر اول پیش از مهاجمین حریف و همچنین دفع توپ های کم نقص کمک کرد تا تیم اخباری بتواند دروازه خود را بسته نگهدارد و یک امتیاز از این دیدار سخت بیرون از خانه به دست بیاورد.

 

مدافع_ علی دهقان(شهرداری آستارا)

در روز سرد چهارشنبه، ورزشگاه وحدت آستارا محل برگزاری پر حاشیه ترین بازی هفته بود. جایی که شاگردان پیروز قربانی موفق شدند در مقابل حملات تیم استقلال خوزستان به خوبی مقاومت کنند تا یک شکست خانگی دیگر برای آستارایی ها به ثبت نرسد. علی دهقان مدافع با انگیزه تیم شهرداری در این مسابقه مامور مستقیم مهار علی وزیری پناه مهاجم زهر دار و خطرناک خوزستانی ها به که از پس وظایف خود به خوبی بر آمد. بازی کم نقص این مدافع منجر به این شد تا نام او در فهرست تیم منتخب هفته هشتم قرار بگیرد.

 

مدافع چپ_ امیرمحمد گلزاری(آرمان گهر سیرجان)

تیم آرمان گهر سیرجان که به جنوب کشور سفر کرده بود، موفق شد در یک بازی سخت و نفس گیزر با یک گل پارس جنوبی جم ا شکست دهد. در این دیدار که با حملات چند جانبه جمی ها خصوصا بعد از دریافت گل همراه بود، امیر محمد گلزاری به خوبی توانست با قطع توپ های به موقع و جلوگیری از نفوذ بازیکنان پارس زمینه ساز پیروزی ارزشمند تیم قاسم شهبا در جدال با ایمان رزاقی راد شود. گلزاری در این مسابقه عملکرد درخشانی داشت تا نامش را در فهرست 11 نفره تیم منتخب این هفته قرار دهد.

 

مدافع راست_ کنعان طاهرنژاد(شمس آذر قزوین)

مدافع پر تلاش قزوینی ها در مصاف با تیم خوب مس شهر بابک ضمن این که موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند، بار ها با نفوذ از سمت راست و ارسال های با کیفیت تیمش را در موقعیت گل زنی قرار داد. این مدافع به غیر از توانایی های تکنیکی در بازی با پا، از قدرت خوبی در پرتاب توپ با دست برخوردار است و از این رو بار ها با پرتاب اوت های بلند هم مهاجمین تیمش را صاحب فرصت کرد.

 

هافبک_ رضا آقابابایی(فجر سپاسی)

در پیروزی پر گل تیم مهدی رجب زاده یکی از بازیکنان تاثیر گذار در زمین هافبک با تجربه شیرازی ها یعنی رضا آقابابایی بود. او به خوبی توانست برای هم تیمی هایش موقعیت های شوت زنی فراهم کند و بار ها با ارسال پاس های با کیفیت، تیمش را در معرض گل زنی قرار دارد. آقا بابایی در کنار ایجاد این موقعیت ها نشان داد که خودش نیز از شم گل زنی بالایی برخوردار است و توانست سه مرتبه دروازه تیم امید وحدت را باز کند تا نامش در فهرست منتخبین هفته یازدهم قرار بگیرد. 

 

هافبک_ سجاد طجرلو(شهرداری همدان)

در ادامه کسب نتایج خوب تیم شهرداری همدان، این بار شاگردان جمشیدیان پذیرای تیم چوکا بودند. تالشی ها که در سه هفته گذشته با اعمال تغییرات در کادر فنی شان موفق شده بودند سه تساوی کسب کنند، این بار هم برای نباختن در همدان تلاش زیادی کردند و تا دقایق پایانی هم در بسته نگه داشتن دروازه تیمشان موفق بودند تا اینکه سجاد طجرلو بازیکن توانمند شهرداری همدان موفق شد دو مرتبه گل زنی کند و پایه گذار گل دیگر تیمش نیز بود. درخشش طجرلو منجر شد تا نام این بازیکن در جمع 11 نفره تیم منتخب هفته هشتم لیگ آزادگان قرار بگیرد.

 

هافبک_ رضا پور مهدی آبادی(آرمان گهر سیرجان)

در برد خارج از خانه تیم آرمان گهر مقابل پارس، تاثیر گذاری یک بازیکن از تیم میهمان خیلی به چشم آمد و او کسی نبود جز زننده تک گل مسابقه یعنی رضا پور مهدی آبادی!بازیکن با تجربه و سرعتی تیم آرمان گهر ضمن به ثمر رساندن تک گل سه امتیازی حساس برای تیمش، بار ها با نفوذ به فضا های خالی پشت مدافعان پارس کمک کرد تا تیمش از زیر فشار حملات چند جانبه حریف رهایی یابد.

 

هافبک_ ارشیا عباسی(خوشه طلایی ساوه)

بازیکن جوان  خوشه طلایی در دیدار مقابل استقلال ملاثانی موفق شد تا یک گل زیبا به ثمر برساند و بار ها با حرکات انفرادی خود موفق شد تا مدافعان سخت کوش حریف را به دردسر بیندازد. عباسی در طول بازی به خط دفاعی تیمش نیز بسیار کمک کرد و در این بازی خارج از خانه توانست عملکرد خوبی داشته باشد تا نامش در تیم منتخب این هفته لیگ آزادگان قرار بگیرد.

 

مهاجم_ فرشید پاداش(دریا بابل)

در ادامه روند خوب تیم دریا کاسپین، بابلی ها این هفته موفق شدند در ورزشگاه خانگی با یک گل تیم خلیج فارس ماهشهر را شکست دهند. مهاجم با تجربه بابلی ها در این مسابقه چهره برتر زمین بود. فرشید پاداش که سابقه کسب عنوان آقای گلی لیگ یک را هم دارد، با ضربه ای دقیق و حساب شده پایه گذار کسب سه امتیاز برای تیمش شد. پاداش در این فصل از آمادگی خوبی برخوردار است و می تواند در ادامه فصل کمک زیادی به تیم پر طرفدار دریا بابل کند.

 

مهاجم_ علی آل کثیر(فجر سپاسی)

بدون شک بهترین بازیکن هفته هشتم رقابت های لیگ آزادگان کسی نبود جز مهاجم بلند قامت فجر سپاسی یعنی علی آل کثیر! این بازیکن که در هفته های گذشته هم با عملکرد خوب و گلزنی در بازی های سخت حسابی حس امیدواری را به کادر فنی و طرفداران تیمش منتقل کرده بود، این بار در دیداری نچندان دشوار، هر آن چه که داشت به نمایش گذاشت و با زدن 4 گل و ارسال 2 پاس گل عملکردی خیره کننده از خود بر جای گذاشت. قطعا بازی مقابل تیمی مثل امید وحدت خیلی سخت نیست اما تاثیر گذاری مستقیم روی 6 گل و البته دخیل بودن در به ثمر رسیدن 5 گل دیگر باعث شد تا علی آل کثیر به ستاره درخشان هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال تبدیل شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز