خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۱۷۳.۰۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۸:۵۰ دانلود ویدیو

ادامه فشارها روی رزاقی راد در جم

کد خبر : ۱۲۸۶۳۳۲

از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال تیم آرمان گهر سیرجان موفق شد تا پارس جنوبی جم را یک بر صفر شکست دهد.

به گزارش ایلنا، تیم های پارس جنوبی جم و آرمان گهر سیرجان از هفته هشتم بازی های لیگ آزادگان مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با برتری تیم میهمان به پایان رسید. 

ایمان رزاقی راد که هر هفته ترکیبی متفاوت از بازیکنان را به زمین می فرستد، عصر سه شنبه نیز دست از این عادت بر نداشت و همین موضوع گریبان مربی جوان را گرفت تا در خانه متحمل شکستی غیر منتظره شود. آرمان گهر بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 39 توسط رضا پور مهدی آبادی به گل رسید. تیم قاسم شهبا در نیمه دوم هم جریان بازی را در کنترل خود داشت و شاید اگر خط دفاعی پارس کمی تعلل می کرد، ممکن بود این شکست سنگین تر هم بشود. اما اوج انتقادات به رزاقی راد زمانی بالا گرفت که از بازیکن اسبق استقلال یعنی مرتضی آقاخان در این مسابقه استفاده نکرد.  بازیکنی که در هفته های ابتدایی با گلزنی به سایپا زمینه ساز یک برد خانگی شده بود و شاید یکی از دلایلی که رزاقی راد خیلی زود از هدایت پارس برکنار نشد، همان سه امتیاز بود. به هر حال تصمیمات مربیان جوان همواره با انتقاداتی همراه بوده و این طبیعت فوتبال است.

آرمان گهر با کسب این سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه 13 امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت. پارس جنوبی جم نیز پس از قبول این شکست با 12 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز