خبرگزاری کار ایران

فکری و سناریو تکراری در خوزستان! دعوا دعوا دعوا ...

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۸۷۳

دیدار تیم های استقلال خوزستان و سایپا در حالی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که در پایان بازی سرمربی سایپا با جنجال ورزشگاه را ترک کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم های استقلال خوزستان و سایپا از هفته هفتم رقابت های لیگ یک در اهواز برگزار شد تا در شب افتتاحیه مجدد ورشگاه غدیر، بار دیگر شاهد جنجال و درگیری در این استادیوم باشیم. سید سیروس پورموسوی که زیر فشار انتقادات از نبردن استقلال در خوزستان قرار داشت، تیمی سرا پا هجومی را راهی میدان کرد تا شاید با شکست سایپا بتواند نفس راحتی در هوای گرم اهواز بکشد. برتری محسوس استقلال در نیمه اول برای زدن گل کافی نبود تا با شروع نیمه دوم پورموسوی باز هم خط حمله تیمش را تقویت کند اما مقاومت سایپا تا ثانیه آخر ادامه داشت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.
نکته مهم این بازی درگیری محمود فکری سرمربی سایپا با حاضرین در ورزشگاه بود. در حالی که قرار بود این مسابقه بدون تماشاگر برگزار شود شاهد حضور جمعیتی تقریبا پنجاه نفره روی سکو های غدیر بودیم. بعد از سوت پایان و در حالی که فکری از روی سکو ها خود را به کنار زمین می رساند با تحریک چند تن از لیدر های استقلال خوزستان مجدد به سمت سکو ها بازگشت و درگیری شدیدی بین او، بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی سایپا و طرفداران استقلال خوزستان شکل گرفت. 

تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات کمک زیادی به دو تیم نکرد و استقلال خوزستان با 9 امتیاز در رتبه نهم و سایپا نیز با همین امتیاز در رده دهم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز