خبرگزاری کار ایران

آب و هوای لیگ یک به ماهشهر نمی‌سازد/ در مسیر سقوط

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۸۱۶

شگفتی ساز فصل گذشته جام حذفی، در پی مشکلات زیاد در آستانه سقوط مستقیم به دو لیگ پایین تر قرار دارد.

به گزارش ایلنا، در حالی که هفته یازدهم رقابت های لیگ یک قرار است روز دو شنبه هفته جاری برگزار شود تکلیف یکی دیگر از تیم های حاضر در جدول رقابت ها مشخص نیست. خلیج فارس ماهشهر که در آخرین روز ها با خرید امتیاز شاهین بندر عامری و ابته مساعدت مسئولین سازمان لیگ موفق شد جواز حضور در این فصل از لیگ آزادگان را کسب کند، حال با عدم حمایت های مالی لازم با اعتصاب بازیکنان و کادر فنی مواجه شده و حضور این تیم در هفته یازدهم برابر ون پارس اصفهان در حاله ای از ابهام است. وعده های عملی نشده مدیران باعث شده تا بازیکنان این تیم انگیزه های لازم برای حضور در تمرینات را نداشته باشند.

از طرفی دیگر مسئولین خلیج فارس که مدعی بودند برای دیدار مقابل خیبر در هفته نهم، حاضر به انجام بازی در استادیومی غیر از ورزشگاه خانگی یعنی شهدا ماهشهر نیستند، بار دیگر در معرفی ورزشگاه میزبان دچار مشکل شدند. با توجه به اینکه کمیته انظباطی رای در مورد دیدار خلیج فارس مقابل خیبر را صادر کرد و تیم میزبان به علت عدم آمادگی برای حضور در مسابقه 3 بر صفر بازنده اعلام شد، طبق قانون اگر خلیج فارس در یکی دیگر از دیدار های لیگ شرکت نکند بطور مستقیم به 2 رده پایین تر یعنی مرحله اول لیگ دسته سوم سقوط خواهد کرد.

شاید خلق شگفتی در جام حذفی شیرین باشد اما قطعا حضور در جمع تیم های لیگ یکی آن هم برای یک مجموعه خصوصی با توجه به شرایط فعلی خیلی مبحث آسانی نخواهد بود و مالکین خلیج فارس بندر ماهشهر به خوبی این موضوع را درک کردند!!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز