خبرگزاری کار ایران

مارکا: رویای فلورنتینو پرز هنوز زنده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۵۷۳

سوپرلیگ اروپا همچنان منتظر است تا دادگاه‌های اروپایی در سال 2023 در مورد انحصار یا عدم انحصار فوتبال توسط یوفا اعلام نظر کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا، A22 Sports Management شرکتی است که مسئولیت حمایت مالی و کمک به ایجاد سوپر لیگ اروپا را بر عهده دارد. این گروه در ظرفیت مشاوره خود بر ساختار کلی و جنبه‌های مالی رقابت فرضی جدید تمرکز می‌کند.

از روز چهارشنبه، این شرکت استخدام برند ریچارت، 48 ساله را به عنوان مدیرعامل برای سوپرلیگ اروپا اعلام خواهد کرد.

طبق بیانیه ای که مارکا توانسته به آن دسترسی پیدا کند، او مدیری است که اخیراً سمت مدیر کل گروه RTL Deutschland را بر عهده داشته است.

در این بیانیه آمده است: «هدف اولیه آغاز گفت‌وگو با گروه‌های متنوعی از طرف‌های علاقه‌مند به فوتبال از جمله باشگاه‌ها، بازیکنان، مربیان، هواداران، رسانه‌ها و مقامات سیاسی خواهد بود. هدف تسهیل توسعه یک مدل ورزشی پایدار برای رقابت‌های باشگاهی اروپایی است که منعکس‌کننده منافع متقابل و طیف وسیع هواداران و جامعه عمومی فوتبال است.»

بارسا و یووه در لیگ قهرمانان فعلی با مشکل روبرو هستند

در کنار رئال مادرید و رئیس آن‌ها فلورنتینو پرز، یکی از آرزوهای این سه باشگاه این است که یک تورنمنت رقابتی‌تر برگزار کنند و از بازی با باشگاه‌هایی با سطح رقابتی کمتر اجتناب کنند.

علیرغم اینکه بارسا و یوونتوس مشخص کرده‌اند که عملاً از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فعلی خارج می‌شوند. وضعیت فعلی فوتبال اروپا با یک سری چالش‌ها مشخص می‌شود که خود به خود حل نمی‌شوند.

رؤسای باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس اخیرا دیدگاه‌های خود را در مورد مشکلاتی که با مدل فعلی لیگ قهرمانان اروپا با آن مواجه هستند، ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز