خبرگزاری کار ایران

سوپرلیگ اروپا هنوز زنده است: دیدار مشکوک روسای رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۵۴۶

فلورنتینو پرز، خوان لاپورتا و آندره آ آنیلی روز شنبه در لاس وگاس ملاقات کردند تا در مورد مراحل بعدی سوپر لیگ اروپا گفتگو کنند.

به گزارش ایلنا، طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، روسای باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس به ترتیب یک نشست ناهار در سین سیتی ترتیب دادند.

این سه مدیر در حالی در شهر بودند که مادرید، بارسا و یوونتوس برای تورهای تابستانی خود به ایالات متحده سفر کردند.

یوونتوس روز جمعه 2-0 گوادالاخارا را شکست داد، در حالی که بارسلونا در الکلاسیکو پیش فصل مادرید را 1-0 شکست داد.

پرز، لاپورتا و آنیلی از این فرصت استفاده کردند و درباره تجارت در لاس وگاس صحبت کردند و گاتزتا معتقد است که سوپرلیگ ممکن است یکی از زمینه‌های کلیدی برای بحث بود.

مادرید، بارسلونا و یوونتوس تنها سه باشگاهی هستند که پس از فروپاشی تماشایی این رقابت‌ها در یک سال پیش، همچنان به طور علنی به یک سوپرلیگ جدایی وابسته هستند.

سوپرلیگ اروپا چیست؟

در آوریل 2021، 12 باشگاه بزرگ اروپا بیانیه ای منتشر کردند که نشان می داد در حال تشکیل لیگ جدایی هستند، اگرچه در عرض 72 ساعت این برنامه از بین رفت.

آرسنال، چلسی، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام همگی «اعضای بنیانگذار» از لیگ برتر بودند که به سرعت کنار رفتند، در حالی که میلان، اینتر و اتلتیکو مادرید به طور مشابه کنار رفتند.

بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس - سه باشگاهی که درگیر اختلافات مالی هستند - از آن زمان حاضر به کناره گیری نشده‌اند و همچنان به احتمال شکل گیری این رقابت‌ها پایبند هستند.

همین امر باعث شد تا یوفا این سه تیم را به برخورد قانونی و احتمال محرومیت از لیگ قهرمانان تهدید کند.

در سپتامبر سال گذشته، نهاد استیناف یوفا اعلام کرد که دیگر از یوونتوس، بارسا و مادرید شکایت نمی‌کند.

این پیشنهاد اکنون به دادگاه لوکزامبورگ رفته است و پرز ماه گذشته به ال چیرینگیتو گفت: "البته سوپرلیگ هنوز زنده است."

در ماه مارس سال جاری گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه آنیلی قرار بود یک سوپرلیگ جدید اروپا را معرفی کند اما ثابت شد که این بی اساس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز