خبرگزاری کار ایران

آغاز تحقیقات یوفا برای جرایم انضباطی علیه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۸۸۵

یوفا تصمیم گرفته به دلیل مشارکت در پروژه شکست خورده سوپرلیگ، علیه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس اقدامات انضباطی انجام دهد.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید و بارسلونا از اسپانیا و یوونتوس از ایتالیا تنها سه باشگاهی هستند که هنوز از لیگ جداشده سوپرلیگ فاصله نگرفته‌اند و از 9 عضو دیگر بنیانگذار هرکدام به خواسته‌های عصیان آمیز خود برای دور شدن از رقابت‌های یوفا فاصله گرفته‌اند.

روز سه شنبه، یوفا در بیانیه‌ای تأیید کرد که جرایم انضباطی آنها علیه این سه باشگاه در حال اقدام است. یوفا نوشت: "پس از تحقیق توسط بازرسان اخلاقی و انتظامی یوفا در رابطه با پروژه موسوم به سوپرلیگ، پرونده‌های انضباطی علیه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس به دلیل نقض احتمالی چارچوب قانونی یوفا آغاز شده است. اطلاعات بیشتر به موقع در دسترس قرار خواهد گرفت."

این روند احتمالاً حدود یک ماه طول خواهد کشید و پس از آن تحریم‌های اعمال شده علیه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس مشخص خواهد شد. شدیدترین مجازات علاوه بر جریمه سنگین، می‌تواند منجر به اخراج سه باشگاه از لیگ قهرمانان برای یک یا دو فصل شود.

در صورت بروز این اتفاق، لالیگا چهار سهمیه لیگ قهرمانان را که در حال حاضر در اختیار دارد، حفظ خواهد کرد و رئال سوسیداد و بتیس در رقابت‌های فصل آینده جایگزین رئال مادرید و بارسلونا می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز