خبرگزاری کار ایران

شوک بزرگ و باورنکردنی

اخبار لحظه به لحظه از سوپرلیگ اروپا: انقلاب فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۳۲۴

19 آپریل 2021 با اتقاقات و اخباری که در فوتبال اروپا دنبال می‌شود، مطمئنا یکی از عجیب‎‌ترین روزهای تاریخ این رشته ورزشی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، بامداد امروز، سی‌ام فروردین ماه - 19 آپریل 2021، سوپرلیگ اروپا به صورت رسمی فعالیتش را آغاز کرد. این تورنمنت جدید در دنیای فوتبال متشکل از 12 تیم بزرگ قاره سبز است که تصمیم گرفته‌اند خارج از سلطه یوفا و فیفا مسابقات مدنظر خود را برپا کنند. منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، آرسنال، تاتنهام، بارسلونا، رئال‌مادرید، اتلتیکومادرید، اینتر، میلان باشگاه‌هایی هستند که حضورشان در این مسابقات تایید شده و این تصمیم عجیب که به یک انقلاب در فوتبال شباهت دارد با واکنش‌های متعددی رو به رو شده است. 

اخبار لحظه به لحظه، شایعات، اتفاقات و اظهارنظرات پیرامون سوپرلیگ اروپا و جنگ بزرگ بین فیفا به همراه یوفا با باشگاه‌های بزرگ اروپا را می‌خوانید:

توتو مرکاتو | سانتیاگو برنابئو جدید به عنوان پایتخت جدید سوپر لیگ اروپا معرفی می‌شود.


میرر | ارزش منچستریونایتد بعد از اتفاقات اخیر، 135 میلیون پوند افزایش پیدا کرده است.


جلسه باشگاه‌های سری آ تمام شد و نمایندگان یوونتوس، میلان و اینتر نیز در این جلسه حضور داشتند. نمایندگان این ٣ تیم تاکید کردند که می‌خواهند در سری آ و سوپرلیگ حضور داشته باشند.


یاسپر مولر، عضو کمیته اجرایی یوفا و رئیس اتحادیه فوتبال دانمارک، اعلام کرد که انتظار دارد چلسی، رئال مادرید و منچسترسیتی از این فصل لیگ قهرمانان اروپا اخراج شوند!


ماروتا، مدیر اینتر: باشگاه‌های ایتالیایی باید از خودشان خجالت بکشند و به سوپر لیگ اروپا اضافه شوند!


شایعه عجیب: کریستیانو رونالدو به دلیل اعتراض برگزاری سوپرلیگ قصد دارد از یوونتوس جدا شود و به تیم دیگری بپیوندد!


وین رونی: مسئولان باشگاه‌ها احمق نیستند، هواداران و باشگاه‌ها نباید درگیر بشوند و باید منتظر سوپرلیگ بمانند.


مارکا | در سوپرلیگ اروپا تمام صحبت‌های داورها از‌ طریق بی‌سیم ضبط می‌‌شوند و بعد از بازی روی سایت سوپرلیگ قرار می‌گیرد تا هواداران شاهد شفافیت بیشتری درمورد داوری‌ها باشند.


باشگاه بایرن مونیخ با اعلام کارل هانیس رومینگه در سوپرلیگ اروپا شرکت نمی‌کند و همچنان از برنامه‌های یوفا پیروی خواهد کرد.


برایان سوانسون، خبرنگار اسکای اسپورتس: ۱۴ باشگاه لیگ برتری فردا صبح یک جلسه آنلاین به ریاست ریچارد مسترز، مدیر اجرایی پریمیر لیگ، خواهند داشت. تیم‌های تاپ سیکس که به عضویت سوپر لیگ در آمده اند در این جلسه حضور نخواهند داشت.


ترکیب منتخب بازیکنانی که حضورشان در سوپرلیگ اروپا تایید شده است:

اخبار لحظه به لحظه از سوپرلیگ اروپا: انقلاب فوتبال


IGN | باشگاه های حاضر در سوپرلیگ با شروع فیفا 22 ممکن است از امتیاز بازی‌‌های ویدیویی فیفا خارج شوند. کونامی صاحب حقوق یوونتوس خواهد بود و می‌تواند حقوق سوپرلیگ و باشگاه‌های آن را از بین ببرد.


 فلورنتینو پرز : "فوتبال تنها ورزش در جهان است که بیش از 4 میلیارد هوادار دارد و مسئولیت ما در باشگاه‌های بزرگ پاسخگویی به خواسته های هواداران است."


وزیر ورزش اسپانیا: "به زودی با فلورنتینو پرز دیدار خواهم کرد و همچنین با روسای بارسلونا و اتلتیکو صحبت خواهم کرد."


ژاوی هرناندز، سرمربی السد قطر: این ممکن است به بسیاری از تیم‌های جهان کمک کند، اما یک راه حل جامع نخواهد بود. امیدوارم فوتبال مایه خوشبختی ما باشد و به راه حلی برسیم که رضایت همه را جلب کند.


فوتبال لندن: میکل آرتتا و بازیکنان آرسنال از اینکه قبل از اعلام رسمی سوپرلیگ از آن باخبر نشده‌اند، ناامید شده‌اند و از مالکین باشگاه شفاف سازی می‌خواهند.


نیویورک تایمز | هر باشگاهی که به سوپرلیگ اروپا بپیوندد بیش از 425 میلیون دلار فقط برای پذیرش دعوتنامه دریافت می‌کند.


میرر فوتبال | سوپرلیگ اروپا قصد دارد برای محافظت از بازیکنان و اعضای خود در برابر مجازات‌های یوفا و فیفا، در پی واکنش های جدی به پیشنهادات جدایی، اقدامات قانونی انجام دهد.


شرکت اسپانیایی‌ مدیا پرو، مناقصه حق پخش تلویزیونی دیدارهای سوپرلیگ اروپا در بازه زمانی 2021-2024، را برنده شده است.


اسکای اسپورت: 12 باشگاه تاسیس کننده سوپر لیگ اروپا تعهد 23 ساله ای امضا کردند که در این مسابقات حضور داشته باشند .


رسمی | رئیس یوفا تایید کرد که بازیکنان حاضر در سوپرلیگ از حضور در یورو 2020، جام‌جهانی و کلیه رقابت‌های زیر نظر یوفا منع می‌شوند.


مارکا | تیم‌های شرکت کننده در سوپرلیگ از این فصلِ لیگ قهرمانان کنار گذاشته نخواهند شد.


جوزپ پدرول |  به زودی فیفا و یوفا با برگزاری سوپر لیگ کنار خواهند آمد چون هیچ چیز غیر قانونی مشاهده نشده است.  پرز از سال 2009 روی این پروژه کار کرده و به کمک آنیلی تمامی راه هایی که یوفا می‌تواند آن ها را مجازات کند را بسته اند. 


کارلوس رودریگز | نمایندگان لیونل مسی اظهار داشتند پس از اعلام رسمی سوپرلیگ، لئو بارسا را ترک خواهد کرد.


اسکای | برخی از 14 تیم باقی مانده لیگ جزیره معتقدند باشگاه های سوپرلیگ باید از این فصل جزیره محروم شوند.


محمد بوحفصی - رادیو مونته کارلو: فیفا و یوفا از یک هفته قبل از موضوع سوپر لیگ خبر داشتند و درحال جستجو برای یک حرکت غیرقانونی و خلا قانونی در مواضع باشگاه‌ها بودند اما هیچ سندی پیدا نکردند. مدیران باشگاه ها و اسپانسرها به بهترین نحو کارشان را انجام دادند.


هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ: ‌فکر نمی‌کنم سوپرلیگ فایده مثبتی برای فوتبال داشته باشد.


مسوت اوزیل: بچه‌ها با آرزوی قهرمانی در جام جهانی و لیگ قهرمانان بزرگ می شوند نه با سوپرلیگ، لذت بازی های بزرگ این است که چند بار در سال اتفاق بیفتد نه هر هفته.


لاریپوبلیکا / آتالانتا، کالیاری و ورونا؛ خواستار حذف یوونتوس میلان و اینتر از لیگ شده‌اند.


 یوفا تایید کرد مسابقات اروپایی در این فصل لیگ قهرماناناروپا و لیگ اروپا انجام خواهد شد.

اخبار لحظه به لحظه از سوپرلیگ اروپا: انقلاب فوتبال


سرمایه هنگفت برای سوپرلیگ اروپا: بانک جی پی مورگان تا ۶ بیلیون دلار برای سوپرلیگ سرمایه گذاری می‌کند!


لاسکستا | پنجشنبه، لالیگا با باشگاه‌‌ها دیدار خواهد کرد تا در مورد این موضوع گفتگو کند ، تیم‌های حاضر در سوپرلیگ در این جلسه حضور نخواهند داشت.


دی مارتزیو | 17 تیم سری آ در دیداری ساعت 17:30  با هم حضور خواهند داشت اما خبری از یوونتوس میلان و اینتر نیست.


خوزه فلیکس دیاز | باشگاه‌های سوپر لیگ از این فصل از لیگ داخلی خود اخراج نخواهند شد.


تلگراف: دولت انگلیس در حال برنامه ریزی مکالمه تلفنی با الکساندر چفرین رئیس یوفا در مورد سوپرلیگ است.


تیم‌هایی که رسما حضورشان را در سوپرلیگ اعلام کرده‌اند:

اخبار لحظه به لحظه از سوپرلیگ اروپا: انقلاب فوتبال


ظاهرا برخلاف شایعات تیم‌های حاضر در سوپرلیگ از رقابت های این فصل اروپا حذف نمی‌شوند. رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان و منچستریونایتد به همراه آرسنال در لیگ اروپا باقی خواهند ماند.


منابع ترکیه ای خبر از دعوت شدن گالاتاسرای به سوپرلیگ از جانب پرز می‌دهند!


آندر هررا، بازیکن پاری سن ژرمن نوشت: "من فوتبال را دوست دارم و نمی توانم در این مورد سکوت کنم، من به یک لیگ قهرمانان بهبود یافته اعتقاد دارم اما نه به سرقت ثروتمندانه آنچه مردم خلق کردند، که چیزی نیست جز زیباترین ورزش کره زمین. و دوباره ، من فوتبال را دوست دارم"


رسمی؛ یوفا اعلام کرد لیگ قهرمانان از سال 2024 با حضور 36 تیم و فرمتی جدید برگزار خواهد شد.


گاتزتا دلو اسپورت: یوونتوس، اینتر و میلان در سری آ حضور دارند و این شایعات اشتباه است.


 

اتلتیکو مادرید خودش را بعنوان عضوی از موسسان سوپرلیگ اروپا معرفی و حضورش را در این مسابقات تایید کرد.

اخبار لحظه به لحظه از سوپرلیگ اروپا: انقلاب فوتبال


فوری از TTS: مسی کاپیتان بارسلونا در صورت رسمی شدن حضور بارسلونا در سوپرلیگ در ساعات آینده خبر انتقال خود را به تیمی غیر از تیم‌هایی که در سوپرلیگ اروپا شرکت می‌کند اعلام می‌کند!!!


AS | ادامه لالیگای این فصل در آستانه به تعلیق درآمدن است. اگر بارسلونا ، رئال مادرید یا اتلتیکو در این فصل عنوان قهرمانی لالیگا را کسب کنند، جامی نمی‌گیرند و به احتمال زیاد به تیم رده چهارم که سویا است ، اهدا می شود.


شوخی جالب سایت رئال بتیس؛ پس از شایعه حذف تیم های حاضر در سوپرلیگ توسط لالیگا، سایت این باشگاه با حذف 3 تیم مطرح، جدول به روز شده‌ی این فصل را منتشر کرد که سویا در صدر و بتیس سوم است.

اخبار لحظه به لحظه از سوپرلیگ اروپا: انقلاب فوتبال


گری نویل در خصوص سوپر لیگ اروپا گفته: من الان چهل سال است که طرفدار منچستریونایتدم اما از کاری لیورپول و منچستر انجام دادند حالم بهم خورد!!!


فابریزیو رومانو: پس از برکناری مورینیو، رایان میسون تا پایان فصل سرمربی تاتنهام خواهد بود. کریس پاول نیز کنار او خواهد بود. این باشگاه از ماه ژوئن در حال برنامه ریزی و بحث برای سرمربی جدید هستند..


الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد که با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم دست پیدا کرده بود یکی از مخالفان برگزاری سوپرلیگ است.  فرگوسن گفت: صحبت کردن از سوپر لیگ یعنی دور شدن از ۷۰ سال رقابت باشگاهی در فوتبال اروپا. کل هواداران دنیا، این رقابت را همین طور که هست، دوست دارند. ما در چهار فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کردیم که همه آن ها، شب های به یادماندنی ای بودند. از این که منچستریونایتد در این جریان دخالت دارد یا نه مطلع نیستم چرا که من جزو افراد تصمیم گیرنده در این زمینه نیستم.


RMC| علیرغم شرایط موجود، لیگ قهرمانان اروپا لغو نمی‌شود.


اگر بازیکنان داخل سوپرلیگ به بازی های ملی دعوت نشوند، بازیکنان تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۰ این گونه خواهد بود!

اخبار لحظه به لحظه از سوپرلیگ اروپا: انقلاب فوتبال


بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس اعلام کرده است که تمام تلاش خود برای متوقف کردن سوپرلیگ را خواهد کرد.


گزارش شده یوفا به باشگاه‌های درگیر در سوپرلیگ پیامی فرستاده و آن ها را تهدید به پس گرفتن تمام عنوانین مربوط به یوسی ال کرده است.


رشد سهام باشگاه یوونتوس پس از اعلام خبر پیوستن یووه به سوپرلیگ هنوز متوقف نشده و تا الان حدودا 13% افزایش پیدا کرده است!


میرر: سهام باشگاه منچستریونایتد از دیروز تا به امروز با رشد ۷ درصدی روبرو شده است!!!


چلسی از اتحادیه اروپا کناره گیری کرد. [TTS]

اخبار لحظه به لحظه از سوپرلیگ اروپا: انقلاب فوتبال


سری آ تأیید کرد یوونتوس، اینتر و میلان از لیگ ایتالیا کنار گذاشته می‌شوند. همچنین لالیگا قصد دارد رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید را از مسابقات اخراج کند !


 سیمون استون خبرنگار بی بی سی:″از طرف برخی افراد به من گفته شده اخراج ژوزه مورینیو هیچ ارتباطی به موضع احتمالی او در خصوص سوپر لیگ اروپا ندارد.″


لایپزیش رسماً اعلام کرد در مسابقات سوپر لیگ اروپا شرکت نخواهد کرد.


* عجیب‌ترین واکنش، به واکنش ژوزه مورینیو مربوط شد که اکنون فوتبال دنیا را با شوک دیگری رو به رو کرده است. این سرمربی پرتغالی به دلیل سرپیچی از دستورات باشگاه تاتنهام برای شرکت در سوپرلیگ اروپا از سمتش اخراج شده است.


بورسیا دورتموند رسماً اعلام کرد در مسابقات سوپر لیگ اروپا شرکت نخواهد کرد.


فابریتزیو رومانو: نقل و انتقالات دنیای فوتبال بعد از اتفاقات امشب به طور کلی تغییرات زیادی خواهد کرد.


فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید و رئیس سوپرلیگ اروپا: اگر فیفا بازیکنان سوپرلیگ اروپا را از حضور در جام جهانی منع کند ما خودمان جام جهانی جدیدی آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز