خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جهان؛ بررسی ترکیب‌های مختلف توسط عطایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۷۰۱

تیم ملی والیبال ایران روز یکشنبه(13 شهریور) تمرین توپی خود را در سالن باشگاه بدزین برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران خود را برای دیدار با برزیل در مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند. ملی‌پوشان ایران روز گذشته (یکشنبه، 13 شهریور) در دو نوبت تمرینات خود را دنبال کردند؛ در نوبت صبح بازیکنان با حضور در سالن بدنسازی به انجام کار با وزنه پرداختند.

در ادامه و در نوبت عصر هم ملی‌پوشان بار دیگر راهی سالن باشگاه بدزین شدند و تمرینات توپی خود را زیر نظر کادر فنی دنبال کردند. با توجه به اینکه زمان اعزام تیم ملی به سالن تمرین، دیدار تیم‌های آمریکا و ترکیه در حال برگزاری بود، اعضای کادر فنی و بازیکنان با جدیت نتیجه این بازی حساس را دنبال می‌کردند. این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود آمریکا خاتمه پیدا کرد.

بازیکنان ایران در ابتدای تمرین زیر نظر یاناس (مربی بدنساز تیم ملی) بدن خود را گرم کردند و در ادامه زیر نظر کادر فنی به مرور تمرینات تکنیکی و تاکتیکی مشغول شدند. کادر فنی در این تمرین بازیکنان را در ترکیب های مختلف قرار داد تا عملکرد آنها را به دقت زیر نظر بگیرد.

طبق برنامه بازیکنان ایران صبح فردا راهی پیاده‌روی خواهند شد و در نوبت عصر هم در سالن اصلی آخرین تمرین توپی خود را برگزار خواهند کرد.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمنش، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنان تیم ایران هستند.

هدایت تیم ملی والیبال ایران برعهده بهروز عطایی به عنوان سرمربی است و اکبر محمدی (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان و احمد لاهوتی (مربیان)، رضا نصیری (پزشک)، رضا قلی‌پور (تراپیست)، یاناس (مربی بدنساز) و حسین خوریانی (آنالیزور) دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز