خبرگزاری کار ایران

معنوی‌نژاد: هر مسابقه حکم فینال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۷۸۸

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد و پیش‌بینی قهرمان این دوره بسیار دشوار است.

به گزارش ایلنا، محمدجواد معنوی‌نژاد پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و اسلوونی اظهار داشت: آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از رقابت های قهرمانی جهان را برگزار کردیم. خوشبختانه شرایطی فراهم شد که تمام بازیکنان توانستند حداقل یک ست بازی کنند.

وی ادامه داد: این دیدارها کمک می‌کند که به آمادگی 100درصدی برسیم و برای رقابت‌های قهرمانی جهان در شرایط خوبی قرار داشته باشیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: در مسابقاتی که برگزار کردیم، کادر فنی و بازیکنان به اهدافی که داشتند رسیدند. بدون شک هماهنگی مدنظر کادرفنی هم حاصل شده است. این مسابقات پیش زمینه‌ای برای قهرمانی جهان است. در آن رقابت‌ها هر مسابقه حکم فینال دارد و در نخستین گام باید مقابل تیم سوم المپیک قرار بگیریم.

معنوی‌نژاد در مورد مسابقات قهرمانی جهان، گفت: خیلی سخت است که بخواهم از حالا قهرمان این رقابت‌ها را پیش‌بینی کنم چون تیم‌های خیلی خوبی در این دوره حضور دارند. بدون شک هر تیمی که بهتر باشد، هماهنگ‌تر بازی کند و پا پس نکشد می‌تواند نتیجه بهتری بگیرد. امیدوارم ما هم بتوانیم به هدف‌مان برسیم و جز تیم‌های برتر باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز