خبرگزاری کار ایران

سیف الله پور: از مددی و کارکنان ورزشگاه آزادی عذرخواهی می‌کنیم/ اختلاف نوازی و الهامی با پادرمیانی دلسوزان حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۸۳۵

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: از آقای مددی مدیر ورزشگاه آزادی عذرخواهی می‌کنم. یکی از دوستان باشگاه نساجی نظر شخصی خودش را اعلام کرده است.

ایزد سیف‌الله‌پور در گفتگو با ایلنا، پیرامون انتقاداتی که توسط یکی از مسئولان باشگاه نساجی خطاب به مدیر ورزشگاه آزادی داشت، اظهار داشت: در مورد آن صحبتی که شده است به هر حال یکی از دوستان نظر شخصی خودش را اعلام کرده است. باید به اطلاع همه عزیزان برسانم که باشگاه نساجی و بنده زحمات زیادی برای ورزشگاه آزادی و جناب مددی داشتیم و آنها هم با تمام توان زحمت کشیدند.

وی افزود: از آقای مددی مدیر ورزشگاه  آزادی عذرخواهی می‌کنم. مصاحبه ای که انجام شده با کم تجربگی فرد مورد نظر بوده  است. چرا که فکر می‌کنند جناب مددی نسبت به نساجی انتقاد می کنند تا خسارتی بگیرند. ما از جناب مددی و کارکنان مجموعه آزادی بابت زحماتی که داشتند قدردانی می کنیم. 

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: در این چند مسابقه زمین تمرین، مسابقه، وی آی پی، سی ای پی، پاویون و هر آنچه که خواستیم جناب مددی و همکارانشان با تمام توان به ما که تیم شهرستانی هستند، کمک کردند. 

سیف‌الله‌پور تصریح کرد: این مسئله بدون هماهنگی مدیر رسانه‌ای ما بوده به همین خاطر افراد خاطی مقابله می کنیم و برخورد لازم انجام شد. از مدیر ورزشگاه آزادی هم عذرخواهی می کنیم.

وی در پایان درباره  اختلاف بین مربیان نساجی و آلومینیوم و تقابل آنها در هفته بیست و پنجم لیگ برتر عنوان کرد: اراک  کادرفنی و هواداران خوبی دارد به همین خاطر نگرانی نداریم. ما به دنبال فوتبال هستیم و در آنجا نشستی برگزار می کنیم.  در ضمن محمد نوازی و ساکت الهامی رفیق قدیمی هستند و اختلاف به وجود آمده با پادرمیانی دلسوزان هر دو تیم حل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز