خبرگزاری کار ایران

سیف‌الله‌پور: با الهامی در آسیا حرف‌های زیادی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۱۱۴

مدیرعامل تیم فوتبال نساجی گفت: تیمی که می‌تواند قهرمانی جام حذفی شود در آسیا هم حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت. ما با ساکت الهامی ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، ایزد سیف‌الله‌پور  پس از پیروزی نساجی مقابل آلومینیوم اراک و قهرمانی در جام حذفی اظهار داشت: این قهرمانی مبارک همه هواداران نساجی باشد. فکر می‌کنم ورزشگاه وطنی هم دیگر ظرفیت هواداران خونگرم ما را ندارد. از آلومینیوم اراک هم تشکر می‌کنم که فوتبال خوبی را ارائه کرد. از مسئولان برگزار کننده این بازی هم کمال تشکر را دارم. دست همه عواملی که امروز امنیت را برقرار کردند می‌بوسم.

وی پیرامون ادامه همکاری با ساکت الهامی تصریح کرد: تیمی که می‌تواند قهرمانی جام حذفی شود در آسیا هم حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت. ما با ساکت الهامی ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه نساجی درمورد استانداردسازی این باشگاه‌ تصریح کرد: پس از سفر رئیس جمهور به مازندران و دستور برای اتمام کار ورزشگاه شهید وطنی همه پای کار هستند که ورزشگاه در قائمشهر بتواند به سال آینده لیگ قهرمانان آسیا برسد.

سیف‌الله‌پور ادامه گفت: حدادیان انسان بزرگواری است و دو تن از مدیران قبلی و زحمت‌کش نساجی را امروز به ورزشگاه دعوت کرده بود. بهترین پاداش را به بازیکنان و کادر نساجی می‌دهیم. از همین امشب دنبال کارهای سخت‌افزاری می‌رویم تا سهمیه آسیا را بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز