خبرگزاری کار ایران

مهابادی: به تصمیم فدراسیون احترام می‌گذارم/ نمی‌دانم شانسم کم است یا زیاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۹۷۵

گزینه هدایت تیم ملی جوانان ایران گفت: از این موضوع که سابقه همکاری با تیم ملی جوانان دارم اطلاعی ندارم که شانسم را زیاد کند یا خیر؟

به گزارش ایلنا، داود مهابادی گزینه هدایت تیم ملی جوانان ایران بعد خروج از جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: خدمت بزرگان فوتبال در جلسه کمیته فنی برنامه‌هایم را ارائه دادم. باید ببینیم دوستان چه تصمیمی می‌گیرند.

وی درباره اینکه آیا در انتخاب دوباره‌ به عنوان سرمربی تیم جوانان در کنار درخشان هدایت تیم را پیش می‌برد، عنوان کرد: هنوز که انتخاب نکردند. بعد از اینکه هر کسی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند برنامه‌هایش را شروع و اجرایی می‌کند. 

سرمربی سابق تیم ملی جوانان پیرامون اینکه آیا از تیم سابقش بازیکنی  در تیم ملی جوانان باقی مانده است، تصریح کرد: از آن تیم 3، 4 نفر ماندند. ضمن آنکه تیمی که آقای عبدی در تیم ملی نوجوانان زحمت کشیدند، بازیکنان خوبی هستند که به تیم جوانان اضافه می‌شوند. به اضافه اینکه یکسری نفرات را فدراسیون استعدادیابی کرده است که از آن نفرات هم می‌شود تیم خیلی خوب تشکیل داد.

مهابادی درباره اینکه آیا شانس او به خاطر سابقه همکاری با تیم ملی جوانان بیشتر است، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و نمی دانم.

وی درباره اینکه آیا حضور همه گزینه ها در یک روز و یک جا درست برای مصاحبه درباره هدایت تیم ملی جوانان درست بود، عنوان کرد: این تصمیم توسط فدراسیون گرفته شده و به آن احترام می گذاریم.

مربی سابق تیم ملی جوانان ایران گفت: سال گذشته هم که هدایت تیم ملی جوانان را قبول کردم، سرمربی فجرسپاسی بودم. با اینکه کرونا وجود داشت و زمان محدود بود به تیم کشورم کمک کردم. هر عزیزی که  که در این برهه  سخت انتخاب شود باید حمایت کرد و  دست به دست هم بدیم تا آبروی کشور حفظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز