خبرگزاری کار ایران

نریمان جهان: شرایط تراکتور در شأن یک تیم پرطرفدار نبود/ نصف بیشتر قدرت تیم ما تماشاگران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۹۳۰

هافبک با تجربه تراکتور در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

سامان نریمان جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی تراکتور مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی سختی مقابل تیم خوب و پرمهره سپاهان داشتیم و این را به خوبی می‌دانستیم‌ ولی با این وجود و با توجه به شرایطی که داشتیم برای سه امتیاز بازی و کسب پیروزی وارد زمین شدیم و هدفمان این بود که برنده از زمین خارج شویم، هرچند فکر می‌کنم گرفتن یک امتیاز در اصفهان از تیمی مثل سپاهان هم نتیجه بدی نباشد.

وی در مورد انتخاب سولدو به عنوان سرمربی تیم گفت: ایشان به تازگی به تیم اضافه شده و تا بخواهد تفکراتش را در تیم پیاده کند به مدتی زمان نیاز دارد و فکر می‌کنم تیم روند رو به پیش رفتی دارد و به مرور زمان تبدیل به همان تراکتوری می‌شویم که همه از ما انتظار دارند. تیم با انتخاب سرمربی و مدیرعامل جدید از بلاتکلیفی در آمده است و این اتفاق خوبی است. 

هافبک تراکتور در مورد اینکه چرا این تیم هر فصل عملکرد ضعیف‌تری نسبت به فصل قبل دارد، گفت: فکر‌ نمی‌کنم اینطور باشد و ما سال قبل قهرمان جام حذفی شدیم ولی در این بین مشکلاتی داشتیم از جمله بدهی‌های سنگین به بازیکنان خارجی و بسته شدن پنجره که باعث شد نتوانیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم ولی همانطور که گفتم شرایط جدید تیم را به سمت بهتر شدن می‌برد و این اتفاق خوبی است. متاسفانه در این چند وقت شرایطی داشتیم که در شأن یک تیم پرطرفدار مثل تراکتور نبود.

نریمان جهان در رابطه با باز شدن درب ورزشگاه‌ها به روی تماشاگران توضیح داد: این اتفاق خیلی خوب است و امیدوارم هرچه زودتر پرشورها را در ورزشگاه یادگار ببینم و واقعاً جای آنها خالی است. نصف بیشتر قدرت تراکتور به واسطه تماشاگرانش است و اگر این اتفاق رخ دهد می‌توانیم از قدرت مضاعفی در بازی‌ها خصوصاً دیدارهای خانگی برخوردار باشیم و شک نکنید در نتیجه بازی‌ها هم تاثیر گذار است.

وی در مورد بازی مقابل پدیده هم گفت: پدیده تیم خوبی است و نباید فریب نتایج این تیم را بخوریم و اگر آنها را دست کم بگیریم ممکن است تنبیه شویم. امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز