خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد:

افزایش ۵۴ درصدی کشفیات موادمخدر در استان همدان

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۲۴

در ۶ ماهه گذشته سال جاری ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در استان کشف شده است که پلیس در این زمینه ۵۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش کشفیات داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان در جمع خبرنگاران بیان کرد: یک هزار و ۲۵۰ طرح عملیاتی در قالب محله محوری، منطقه ای، تخصصی و عملیات مشترک انتظامی اجرا شده ‌که به موجب اجرای این طرح ها میزان کشفیات سرقت ۶۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنااز همدان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب گفت: در نیمه نخست امسال ۶۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان کشف شده است و ۶۶ باند قاچاق کالا در همدان متلاشی شدند.

مهدیان‌نسب یادآور شد: فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مرکز در ۶.۸ دقیقه در صحنه حاضر شده‌اند که باعثافزایش ۱۸ درصدی رضایتمندی مردم از پلیس شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در حوزه فرهنگ‌سازی و مقابله با تهاجم فرهنگی اتاق فکر با حضور اساتید مجرب نیروی انتظامی تشکیل شده است که این اتاق به منظور استفاده از فرصت‌ها در زمینه پیشگیری‌های اجتماعی توانسته به ۱۴۵ هزار نفر از جمعیت استان آموزش‌های چهره به چهره دهد؛ البته در نیمه دوم سال این تعداد افزایش خواهد یافت و در زمینه‌های مولفه‌های جنگ نرم، تهاجم فرهنگی، اجرای امر به معروف و نهی از منکر، رعایت مقررات و فرهنگ ترافیک و عدم استفاده از ماهواره تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس در برخورد با مجرمین فضای مجازی ۳۵ درصد رشد داشته است، یادآور شد: در فضای مجازی ۱۵۳ مورد سایت و وبلاگ و کلاهبرداری اینترنتی شناسایی و برخورد قانونی به عمل آمده است.

مهدیان‌نسب یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی را مراقبت از تصادفات دانست و گفت: در استان همدان تصادفات فوتی درون شهری ۲۶ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته و ۳۰ درصد از جمعیت متوفیان کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی همدان از افزایش ۶۷ درصدی تشکیل پرونده های جرائم در استان خبر داد و افزود: در نیمه نخست امسال ۳۰ هزار پرونده اختلافات فردی، خانوادگی و اجتماعی تشکیل شده ‌که ۸۲ درصد پرونده ها تبدیل به سازش و مصالحه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز