خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراثفرهنگی همدان:

۱۷ منطقه نمونه گردشگری در همدان وجود دارد

کد خبر : ۱۶۸۳۲۳

در روستاهای هدف گردشگری به ویژه در روستای ورکانه قرار است مهمانپذیری احداثشود تا گردشگران حاضر در این روستا‌ها به سهولت در آن اقامت کنند.

مدیرکل میراثفرهنگی همدان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳ هزار و ۱۰۰ نفر گردشگر خارجی از همدان بازدید کرده‌اند، اظهار داشت: این میزان گردشگر در این ایام در همدان بسیار چشمگیر است.
به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا ایزدی، با بیان اینکه در همدان ۱۷ منطقه نمونه گردشگری وجود دارد، افزود: این مناطق نمونه گردشگری آماده واگذاری به سرمایه‌گذار هستند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
مدیرکل میراثفرهنگی همدان با اشاره به باغ‌ میوه ۱۵۶ هکتاری همدان اذعان کرد: ما برآنیم ۸.۵ هکتار از این میزان باغ میوه به مجتمع رفاهی اختصاص یابد تا مسافران ورودی نیز بتوانند در آن اقامت کنند.
وی اضافه کرد: صنف لوازم خانگی نیز بر آن است تا ۳.۵ هکتار از این باغ میوه به این صنف اختصاص یابد که این امر می‌تواند به عنوان برند هدف گردشگری شود.
ایزدی با اشاره به ساماندهی روستاهای هدف گردشگری همدان خاطرنشان کرد: در روستاهای هدف گردشگری به ویژه در روستای ورکانه قرار است مهمانپذیری احداثشود تا گردشگران حاضر در این روستا‌ها به سهولت در آن اقامت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز