خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان:

با تجمیع بیمه درمانی مخالفیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۴۸۳

ما با تجمیع بیمه درمانی مخالف هستیم، چراکه ۹۷ درصد سرمایه تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان است. / ایجاد امنیت شغلی مهم‌ترین مسئله کارگران است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان در دیدار با فرماندار شهرستان همدان گفت: نیمی از کارگران استان در شهرستان همدان واقع شده‌اند.
به گزارش ایلنا، چنگیز اصلانی به صنعت ضعیف همدان اشاره و افزود: در بخش صنعتی شاهد کمبود ایجاد اشتغال هستیم و یکی از انتظارات جامعه کارگری استان مرتفع نمودن مشکلات بخش صنعت است.
وی، تشکلات کارگری را در کنار مجموعه تولیدی و کارفرمایی دانست و اظهار داشت: در ایام هفته کارگر مباحثصنفی کارگری مطرح می‌شود که یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها ایجاد امنیت شغلی است.
اصلانی ایجاد امنیت را هم برای کارگر و هم کارفرما خواستار شد و بیان کرد: ایجاد امنیت برای سرمایه گذار موجب ایجاد اشتغال نیز می‌شود.
وی به قراردادهای سفید امضا اشاره و تصریح کرد: ایجاد امنیت شغلی مهم‌ترین مسئله کارگران عصر کنونی جامعه است.
وی با تاکید بر اهمیت استقلال تامین اجتماعی بیان کرد: ما با تجمیع بیمه درمانی مخالف هستیم، چراکه ۹۷ درصد سرمایه تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان است.
اصلانی به ایجاد استراحتگاه کارگران در استان تاکید و گفت: درصدد ایجاد این مکان هستیم.
حسین قادریان، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان در ادامه گفت: در دومین سفر ریاست جمهوری دولت یازدهم ایجاد خانه مهر بازنشستگان استان به تصویب رسید که بودجه ۷۵۰ میلیون تومانی آن نیز آمد ولی تکلیف این بودجه مشخص نشد.
علی تعالی، فرماندار شهرستان همدان نیز گفت: اقصتاد و تولید کشور را باید مدیون دو بال اساسی کارگر و کارفرما بدانیم.
وی اهمیت به توازن در بخش کارگری و کارفرمایی در انقلاب را یک موضوع مهم دانست و بیان کرد: در حمایت از قشر کارگر و کارفرما باید توازن رعایت شود.
وی، جهت گیری انقلاب و رهبری را عمدتا در تکریم قشر زحمتکش کارگری دانست و افزود: هر جامعه‌ای که بخواهد به توسعه برسد باید امنیت بر صنعت و سرمایه‌اش حاکم باشد.
تعالی با بیان اینکه در استان همدان صنعت مادری وجود ندارد، اظهار داشت: صنعت مادر موجب حل شدن بسیاری از گره‌های بیکاری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز