خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته خبرنگار صورت گرفت؛

۵ مجوز سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۱۰۷ میلیون دلار در همدان جذب شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۲۷۴

مدیر کل اقتصاد دارایی استان همدان گفت: ۵ مجوز سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۱۰۷ میلیون دلار در همدان جذب شده است که سرمایه گذاران این پروژه‌ها از کشورهای امارات، عراق و عربستان هستند.

حسن پیمانی روز گذشته با حضور در دفتر خبرگزاری ایلنا با اشاره به جایگاه رسانه در روشنگری افکار عمومی اظهار کرد: رسانه با انعکاس خدمات و نقد منصفانه در اصلاح امور می‌تواند یاریگر باشد.

پیمانی بیان کرد: خبرنگاران از دانش و اطلاعات بالایی برخوردار هستند چرا که با اطلاعات روز جامعه در ارتباط‌ هستند و روزانه اطلاعات آنها پیوسته به روز می‌شود.

مدیر کل اقتصاد دارایی استان همدان گفت: ۵ مجوز سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۱۰۷ میلیون دلار در همدان جذب شده است که سرمایه گذاران این پروژه‌ها از کشورهای امارات، عراق و عربستان هستند.

وی با اشاره به شناسایی ۲۲ فرصت سرمایه‌گذاری در استان، خاطرنشان کرد: در سال گذشته مجوز ۱۰۷ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی با ۳ هزارنفر اشتغالزایی در استان صورت گرفته شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از ثبت ۲۷ هزار درخواست در درگاه ملی مجوزها خبر داد و گفت: در سال گذشته ۱۳ هزار مجوز صادر شده که استان همدان با ۹۳ درصد پاسخگویی به موقع، سومین استان کشور است.

وی گفت: از نظر شاخص پاسخگویی به درخواست‌ها در درگاه ملی مجوزها، استان همدان در میان پنج استان نخست کشور قرار دارد.

وی با اشاره به فروش اموال تملیکی به ارزش ۳۹ میلیارد تومان، یادآور شد: فروش اموال تملیکی در استان همدان رشد ۱۴۰ درصدی داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه اکثر دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته‌اند گفت: تمام درآمد حاصل از فروش املاک به استان اختصاص یافته است.

پیمانی افزود: در بحث مولدسازی نیز در استان همدان ۱۱ هزار و ۸۴۷ ملک در سامانه سادا ثبت شده که ۴۲ میلیارد تومان از این املاک به فروش رسیده است.

۵ مجوز سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۱۰۷ میلیون دلار در همدان جذب شده است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز