خبرگزاری کار ایران

۶ هزار هکتار از اراضی مشاعی بین اوقاف و منابع طبیعی تعیین تکلیف شد

کد خبر : ۱۳۱۹۷۰

رئیس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: بیش از ۶ هزار هکتار از اراضی مشاعی بین اداره اوقاف و اداره منابع طبیعی تعیین تکلیف شد.

ایلنا: رئیس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: بیش از ۶ هزار هکتار از اراضی مشاعی بین اداره اوقاف و اداره منابع طبیعی تعیین تکلیف شد.
به گزارش ایلنا، علی افشاری در نشست مشترک با مدیرکل اوقاف استان همدان پیرامون تعیین تکلیف اراضی مشاعی مورد اختلاف بین اوقاف و منابع طبیعی که با حضور مسئولان منابع طبیعی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نشست‌های مشترک و انعقاد تفاهمنامه‌های مشترک بین ادارات مختلف در راستای پیشبرد اهداف نظام، شایان توجه ویژه‌ای است.
رئیس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به نشست‌های متمرکز بررسی وضعیت اراضی مورد اختلاف بین اوقاف و منابع طبی عنوان کرد: بر این مبنا بیش از شش هزار هکتار از اراضی شهرستان‌های ملایر، بهار و کبودرآهنگ در این نشست تعییین تکلیف می‌شود.
وی با بیان اینکه اراضی مشاعی بین اداره اوقاف و اداره منابع طبیعی مورد سوء استفاده افراد سود جو قرار می‌گرفت، ادامه داد: تعیین تکلیف این اراضی منجر به جلوگیری از سوء استفاده این افراد نسبت به اراضی اوقافی و منابع طبیعی می‌شود.
رئیس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ابراز داشت: هنگام پیگیری‌های اداره اوقاف سوء استفاده کنندگان از اراضی همچنان مدعی مالکیت منابع طبیعی بر این اراضی بودند.
علی افشاری اظهار داشت: بر اساس هماهنگی و بررسی‌های صورت گرفته بین اداره کل منابع طبیعی و اداره اوقاف استان همدان در حال حاضر این مشکل رفع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز