خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

تحقق ۱۰۰ هکتار گلخانه در همدان تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۸۶۸

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از احداث ۱۰۰ هکتار گلخانه تا پایان امسال خبر داد و گفت: با توجه به بحث آب حرکت استان به سمت توسعه گلخانه ها است که براین اساس برنامه تحقق ۱۰۰هکتار گلخانه در استان داریم.

به گزارش ایلنا از همدان، احمد قدیمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۵۲ واحد بزرگ و اثرگذار در بخش کشاورزی در استان همدان وجود دارد.

وی با بیان اینکه امسال کامل‌ترین برنامه اصلاح الگوی کشت در استان تحقق پیدا خواهد کرد، افزود: امسال موضوع روان‌سازی صدور مجوزهای بخش کشاورزی را در دستور کار داریم.

وی از تهیه اطلس سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان خبرداد و تصریح کرد: با تهیه این اطلس زمینه برای رفع نابرابری ها و نامتوازنی های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی فراهم می شود.

قدیمی از برگزاری همایش سرمایه گذاری در بخش کشاورزی خبر داد و یادآور شد: این همایش در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از تخصیص ۶۵ میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی خبرداد و گفت: از محل سفر ریاست جمهوری به استان نیز ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که تاکنون ۲۵میلیارد آن ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان حدود ۵۸طرح با اعتبار حدود ۵۳۰۰ میلیارد تومان در کل استان مصوب شد.

وی با اشاره به اعتبارات جهش تولید، بیان کرد: تاکنون ۱۰ طرح با بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان به بانک های استان معرفی شده است.

قدیمی با بیان اینکه ازمحل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ در سال زراعی ۱۴۰۰ بیش از ۴۶۰میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، گفت: ۳۷۰میلیارد تومان از این تسهیلات توسط بانک کشاورزی استان پرداخت شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بخش مردمی سازی یارانه ها ۳۱۳۱ پرونده به مبلغ ۳۰۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی درباره تسهیلات مشاغل خانگی بخش کشاورزی، خاطرنشان کرد: در بخش مشاغل خانگی نیز ۶۲۴ پرونده در استان ۲۹۳ میلیارد تسهیلات دریافت کرده‌اند که منجر به ایجاد ۶۲۴ شغل شده است.

قدیمی با تاکید بر اینکه در مجموع در بخش کشاورزی استان همدان بیش از ۹۳۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، افزود: بیش از ۱۴۰۰میلیارد تومان پرونده آماده پرداخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز