خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

60 پروژه ملی در استان همدان در دست پیگیری و اجرا است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۰۸۸

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: همدان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و در حال حاضر بیش از 60 پروژه ملی در استان همدان در حال پیگیری و اجرا است.

به گزارش ایلنا از همدان، حمیدرضا حاجی رضا در سالروز تصویب قانون کار که در سالن جلسات اتاق تعاون برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان کشور گفت: هرچه افتخار در کشور کسب می شود حاصل تلاش بسیجیان است.

حاجی رضا اظهار داشت: بسیجیان پرخوری نمی کنند زیاد کار می کنند وکم می خورند هرکس در 42 سال گذشته لقمه بزرگی برداشته بسیجی نیست بسیجی واقعی سردار سلیمانی است که خود را فدای امام و مردم کشورش کرد.

وی گفت: اگر در خلیج فارس کشتی آمیریکایی گرفته می شود و یا در دور افتاده ترین روستا اقدامی در جهت بهبود وضعیت مردم صورت می گیرد کار بسیجیان است بسیجی واقعی خیر خواه مردم کشورش است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس عدم تصویب طرح جامع همدان عامل گرانی مسکن و اجاره‌بها دانست و گفت: احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی در گرو طرح جامع شهر همدان است.

وی افزود: طرح ملی تامین مسکن که اخیرا توسط دولت اعلام شده است، ظرفیت مناسبی برای پاسخگویی به مطالبه به حق و قانونی مردم است.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: تصویب طرح جامع شهری در مراجع عالی کشور، زمینه‌ساز رفع مشکلات قانونی در زمینه رونق بخش مسکن است و با این اقدام گرانی مسکن و  اجاره بها که در شرایط کنونی یکی از مسائل عمده مردم همدان است، کنترل و تعدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان یک هزار تختخوابی همدان هم از دیگر پروژه‌های مهم، چشمگیر و اثرگذار است، اظهار کرد: با همکاری و همراهی علوم‌پزشکی امسال فاز نخست بیمارستان مرکز جامع سرطان همدان افتتاح شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اشتباه قطعی در سرشماری جمعیت همدان در سال ۱۳۹۵ خبر داد و گفت: استان همدان از نظر رشد جمعیت جزو استان‌های برتر است اما در این سرشماری حدود ۱۳۰ هزار نفر از جمعیت همدان به دلیل اشتباه در سرشماری نادیده گرفته شدند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ قصد اصلاح این آمار را داشتیم اما سرشماری ۱۰ سال یک بار انجام می‌شوند و با پیگیری‌های صورت گرفته شهرستان همدان به عنوان پایلوت معرفی شده و مجددا امسال سرشماری انجام می‌شود.

حاجی بابایی از مردم استان خواست در آمار گیری مشارکت کنند تا همدان جایگاه خود را در کشور پیدا کند.

نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید براینکه برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید تمام موانع موجود شناسایی و مرتفع گردد گفت: بسترهای زیادی برای اجرای پروژه‌های بزرگ اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در همدان وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید موانع را از سر راه سرمایه گذاران داخلی و خارجی در همدان برداریم اظهار داشت: پروژه اسکای مال بیش از هزار شغل ایجاد می کند به همین‌ دلیل توقف این پروژه زمینه ساز فرار سرمایه گذاران در همدان است.

وی با این توضیح که باید در همدان با انسجام و همدلی مسئولان و مردم زمینه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را مهیا کنیم افزود: در این صورت است که می‌توانیم به توسعه پایدار شهر فکر کنیم.

حاجی بابایی افزود: پروژه تجاری، فرهنگی اسکای مال، یکی از بسترهای ارزشمند سرمایه گذاری است و می تواند علاوه بر تاثیر در ارتقای شاخص های گردشگری، جایگاهی برای توسعه اقتصادی و جهش تولید و فرصتی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارتقای شاخص‌های سرمایه های اجتماعی، اشتغال جوانان و فرزندآوری که در سیاست های دولت انقلابی نیز مدنظر قرار گرفته است باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز