خبرگزاری کار ایران

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان:

ایمنی و نگهداری راه‌های هرمزگان ۵۱ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۹۵

هرمزگان برای احداثو ترمیم جاده های روستایی و فرعی با کمبود اعتبار مواجه است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: هرمزگان برای احداثو ترمیم جاده های روستایی و فرعی با کمبود اعتبار مواجه است.
به گزارش خیرگزاری ایلنا، عباس شرفی در جلسه کمیسیون ایمنی راه ها افزود: هرمزگان برای نگهداری و ایمنی ۱۰ هزار
کیلومتر راه، سالانه به ۵۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کمتر از ۱۰ درصد این نیاز به نگهداری و ایمنی راه های هرمزگان اختصاص می یابد افزود: اعتبار کنونی اختصاصی برای این امر چهار میلیارد تومان است که در مقایسه با میزان راه های استان رقم اندکی است.
وی به عمر بالای برخی از محورهای فرعی و روستایی اشاره کرد و گفت: عمر بسیاری از آسفالت راه های روستایی و فرعی استان به بیش از ۳۰ سال می رسد که توسط جهاد سازندگی احداثشده است.
به گفته وی، نگاه سازمان حمل و نقل جاده ای کشور به محورهای شریانی است که همین امر باعثشده تا حوادثجاده ای در این محورها کاهش یابد اما کمبود اعتبار برای راه های فرعی باعثشده تا حوادثجاده ای در این محورها افزایش یابد.
وی همچنین گفت: راه و شهرسازی آمادگی دارد تا با احداثراهدار خانه و استقرار نیروهای پلیس و امدادی زمینه خدمات رسانی و کاهش حوادثرا فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز