خبرگزاری کار ایران

سرپرست هلال احمر استان مرکزی خبر داد:

استقرار یک فروند بالگرد امدادی در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۱۲۷

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی از استقرار یک فروند بالگرد امدادی از امروز به مدت 15 روز در محورهای استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اراک، محمدی اظهار داشت: به مناسبت طرح امداد و نجات زمستانی و آغاز ایام ا... دهه فجر یک فروند بالگرد امدادی به همراه یک تیم عملیاتی شامل پزشک، پرستار و امدادگر از امروز به مدت 15 روز در فرودگاه اراک مستقر خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: این بالگرد امدادی با هدف امدادرسانی سریع به حادثه دیدگان سوانح مختلف و ارایه خدمات و انتقال مصدومان و مجروحان حوادث جاده‌ای وارد این استان شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: این اقدام در اجرای طرح امداد و نجات زمستانی و به منظور افزایش کیفیت اجرای این طرح انجام می گیرد.

وی افزود: در صورتی که در جاده‌های درون شهری این استان حوادثی رخ دهد که امکان انتقال و دسترسی سریع تیم‌های امداد و نجات زمینی برای خدمات رسانی وجود نداشته باشد این تیم امدادی وارد عمل شده و برای انتقال مصدومان به مراکز درمانی اقدام می‌کنند.

سرپرست جمعیت هلال‌ احمر استان مرکزی با اشاره به پایگاه‌های امداد و نجات جادهای استان اظهار کرد: امسال وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با توجه به نوسازی ناوگان امدادی شامل آمبولانس، خودروهای عملیاتی و افزایش تجهیزات امداد و نجات وضعیت مطلوب‌تری نسبت به سال‌های گذشته دارد.

محمدی گفت: این جمعیت با 10 پایگاه ثابت و 8 پایگاه سیار و موقت و 10 پایگاه پشتیبانی در طر ح امداد و نجات زمستانی آماده ارائه خدمات به مسافرین حادثه دیده است.

وی در پایان از آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی برای عملیات های امدادی خبر داد و افزود: در طرح امداد و نجات زمستانی یکصد نفر روز پرسنل، امدادگر و نجاتگر فعالیت دارند و همه تلاش را برای خدمتگذاری مطلوب به مردم به کار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز