خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

توزیع گوشت قرمز با هدف تنظیم بازار در استان مرکزی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۹۸۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به وضعیت توزیع گوشت گرم در استان، گفت: توزیع گوشت گرم گوساله با هدف تنظیم بازار و قیمت مناسب همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی صفری افزود: گوشت گرم گوساله از امروز با قیمت 220 هزار تومان به صورت محدود در برخی فروشگاه‌های استان مرکزی توزیع می‌شود و در روزهای آینده مقدار گوشت و تعداد فروشگاه‌ها برای توزیع این محصول در استان افزایش می‌یابد.

وی با یادآوری توزیع گوشت گرم با قیمت 250 هزار تومان از چند روز گذشته در یکی از فروشگاه‌های استان، ادامه داد: توزیع این محصول با تأیید اداره‌کل دامپزشکی استان اکنون نیز در حال انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: در راستای جلوگیری از افزایش قیمت گوشت قرمز، 351 تن گوشت منجمد نیز از ابتدای دی ماه سال جاری تاکنون با قیمت تنظیم بازار در استان توزیع شده‌ است.

صفری تصریح کرد: استان مرکزی از جمله استان‌های برتر در زمینه تولید گوشت قرمز است. همچنین مازاد تولید محصولات گوشت قرمز در استان به سایر استان‌های کشور ارسال می شود.

وی بیان داشت: برخی مشکلات در زمینه افزایش قیمت گوشت قرمز مربوط به کشتارگاه‌های استان است که پیگیری رفع این مشکلات با همکاری شهرداری در دستور کار قرار گرفته است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز