خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران عنوان کرد:

نشستن پای درد و دل های مردم پلی به سوی نشاط اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۰۲۰

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: هرگاه بتوانیم مشکلی را از دوش مردم برداشته و پای درد و دلهای آنها بنشینیم و لبخند رضایتمندی برلبانشان نقش ببندد؛ مقدمه ای برای افزایش نشاط اجتماعی است.

آرزو ولیپور عصر امروز در هفدهمین نمایشگاه کتاب و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری مازندران در ساری در گفتگو با خبرگزاری ایلنا به برگزاری همزمان دو رویداد فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار می رفت که این رویداد فرهنگی در حد وسیع تر حتی در بین جامعه دانشجویان اطلاع رسانی میشد تا استقبال بیشتری از این نمایشگاه صورت می گرفت.

وی با بیان اینکه اگر چه دو روز از زمان برگزاری این نمایشگاه می گذرد و بی شک در روزهای آتی استقبال نیز بیشتر خواهد شد ،افزود: با در پیش بودن انتخابات و حضور نامزدهای انتخاباتی نمایشگاه کتاب خیلی نمی تواند خودش را آلوده به مسائل سیاسی کند چرا که ماهیت نمایشگاه کتاب نسبت به دیگر نمایشگاه ها متفاوت تر است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با بیان اینکه کتابهای خوب و نفیسی در این نمایشگاه به معرض نمایش درآمد ،گفت:با وجود اینکه کتاب نقش مهمی در زندگی امروز افراد جامعه دارد اما به نظرم کتاب مظلوم واقع شده است.

وی در بخش دیگر از سخنانش به نشاط اجتماعی و تاکید استاندار مازندران بر افزایش نشاط و شادابی اشاره کرد و گفت: من نشاط اجتماعی را راه انداختن کاروانال شادی و با پوشش لباس های رنگی نمیدانم.به نظرم شاد کردن باید از دل مردم شروع شود .

ولی پور تصریح کرد: هرگاه بتوانیم مشکلی را از دوش مردم برداشته و پای درد و دلهای آنها بنشینیم و لبخند رضایتمندی برلبانشان نقش ببندد؛ مقدمه ای برای افزایش نشاط اجتماعی است.

وی گفت:هر جا که بین ما و مردم دیواری حائل شد به بحران خوردیم اما هر جا که انتطارات مردم را برآورده و واقعیت ها را با آنها مطرح کردیم،موفق بوده ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز