خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار در نشست کتابخانه‌های عمومی شهرستان:

برای تقویت فرهنگ کتابخوانی از امکانات و بسترهای موجود استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۹۸۷

فرماندار رودبار در نشست کتابخانه های عمومی این شهرستان گفت: ظرفیت های ارزشمندی در حوزه کتاب و کتابخوانی وجود دارد و در این راستا از امکانات و بسترهای موجود به ویژه مشارکت های خیرین برای تقویت فرهنگ کتابخوانی باید استفاده شود.

به گزارش ایلنا از رودبار، محمد صالح ضیایی گفت: کتاب ارزش و اهمیت ویژه ای از گذشته تاکنون برای بشریت داشته است و موجب تعالی افراد می شود و ترویج استفاده از کتابخانه های الکترونیکی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود برخی مدارس بلااستفاده در شهرستان رودبارگفت: می توان از ظرفیت مدارس بلااستفاده شهرستان در بخش کتابخانه های عمومی بهره برد و از کتابخانه های موجود مدارس هم بهره کافی را برد.

وی با تاکید به تحقق تعهدات شهرداران نسبت کتابخانه های عمومی گفت: شهرداران و بخشداران می بایست توجه بیشتری به کتابخانه های عمومی داشته باشند و در راستای تقویت فرهنگ کتابخوانی تلاش کنند.

ضیایی اقدامات تبلیغی در جهت ترویج کتابخوانی را به طور مستمر مورد تاکید قرار داد و گفت: هر چقدر در این زمینه تلاش شود به اعتلای فرهنگی و ارتقاء دانایی کمک می شود.

فرماندار همچنین وسعت و پراکندگی این شهرستان را یادآور شد و گفت: نگاه مسئولان استان نسبت به شهرستان رودبار در بخش امکانات و تخصیص اعتبارات، نگاه مثبت، عدالت محور و مهربانانه باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به بازگشایی مدارس بیان کرد: کتاب و کتابخوانی در بالا بردن سطح کیفی سواد دانش‌آموزان کمک شایان می‌کند و می‌طلبد موضوع کتابخوانی در مدارس بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


پریسا کرمی با اشاره به اهمیت و مزایای عضویت هوشمند کتابخوان‌ها در کتابخانه های عمومی گفت: عضویت هوشمند کتابخوان ها این امکان را به فرد می دهد که از تمام کتابخانه های عمومی سراسر کشور استفاده کند.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت خیرین در حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: خیرین کتابخوان می‌توانند بارقه امید را در حوزه کتاب ایجاد کنند و سبب بالندگی این حوزه شود.

کرمی با اشاره به اهمیت استقرار کتابخانه های سیار در استان بیان کرد: کتابخانه های سیار بویژه در روستاها سبب شکوفایی و رونق کتابخواتی در مناطق مختلف می شود.

وی با اشاره به ظرفیت ارزشمند کتاب و کتابخوانی در رودبار افزود: چالش هایی در بخش کتابخانه های عمومی شهرستان رودبار وجود دارد که در سطح استان تلاش می کنیم نسبت به رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز