خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرمازندران خبر داد:

کشف بیش از 400 کیلو مواد مخدر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۷۴۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 402 کیلو و500 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 1480 نفر از عاملان افیونی در استان خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل ازپایگاه خبری پلیس،سرهنگ" علیرضا ثقفی "  گفت: در اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در سطح استان اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی برای مقابله با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در این استان به اجرا در آمد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: در اجرای این طرح ها ماموران پلیس مبارزه با مواد استان و شهرستان های تابعه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک هزارو 480 نفر از عاملان افیونی و خرده فروشان مواد مخدر شدند .

سرهنگ ثقفی، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح های عملیاتی و دستگیری این عاملان سودجوی مواد مخدر در مجموع در طی دو ماهه گذشته 402 کیلو و 472 گرم انواع مواد مخدر کشف شد .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران،انهدام 17 باند تهیه و توزیع مواد مخدر ، توقیف 233 دستگاه و30 دستگاه موتورسیکلت را از دیگر موفقیت های اجرای این طرح ها برشمرد .

وی، تصریح کرد: در این راستا 161 معتاد متجاهر در سطح استان دستگیر و برای درمان و بازپروری به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند .

ثقفی در ادامه ،اظهار داشت: اعتیاد به موادمخدر یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد، زیرا فرد معتاد علاوه بر داشتن بیماری جسمی دچار اختلالات شخصیتی، روانی و ناهنجاری‌های رفتاری و اجتماعی و اعمال بزهکارانه در بیشتر مواقع به صورت ناخودآگاه می شود.

سرهنگ ثقفی با اشاره به این که گروه‌های مختلف سنی بویژه جوانان در معرض خطر ابتلا به اعتیاد قرار دارند،گفت: باید با برنامه‌ریزی‌ های اصولی و منسجم برای پر کردن اوقات فراغت جوانان از طرف خانواده‌ها، مدارس، نظام‌ فرهنگی و آموزشی صورت گیرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران درخاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز