خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بابل خبرداد:

دستگیری ۲ قاچاقچی با ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در بابل

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۵۹۵

با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل دو قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان دستگیر و ۲۰ کیلوگرم تریاک از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی بابل گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل دو قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان دستگیر و ۲۰ کیلوگرم تریاک از آنان کشف شد.

به گزارش ایلنا از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی فقیه عبدالهی با اشاره به اینکه با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل دو عامل توزیع مواد افیونی در این شهرستان دستگیر و ۲۰ کیلوگرم تریاک از آنان کشف شد، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به نام‌های مجید ح و محسن خ اهل اصفهان با یک دستگاه کامیونت ایسوزو و یک دستگاه خودروی سمند مبادرت به فروش مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان می‌کنند، با انجام کارهای اطلاعاتی مته‌مان را شناسایی و در اقدامی ضربتی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابل با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای این مته‌مان ۲۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شده و مته‌مان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: در ادامه این عملیات فردی به نام هوشنگ خ که با مته‌مان همکاری داشته شناسایی و دستگیر شد.

فقیه عبدالهی لزوم وجود روابط عاطفی و صمیمی در چارچوب خانواده را یکی از عوامل موثر در جلوگیری از گرایش افراد به مواد مخدر دانست و با اشاره به اثرات مخرب اعتیاد بر ساختار خانواده گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده و تأیید همه کار‌شناسان، اعتیاد از مهم‌ترین علل وقوع طلاق و فروپاشی خانواده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شهروندان خواست تا برای مبارزه با این معضل اجتماع که باعثنابودی جوانان و فرزندانی که باید در خدمت اقتصاد و پویایی جامعه می‌شوند، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز