خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه روانی - اجتماعی و اعتیاد دانشگاه پزشکی تبریز:

آمار مصرف مواد مخدر صنعتی در جامعه بالا می رود

کد خبر : ۱۸۰۳۴۶

در نظام سلامت اجتماعی کشور خانواده به عنوان اصلی ترین پایگاه برای پیشگیری و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد قلمداد می شود و در این راه آموزش خانواده ها مهم ترین الویت ماست.

مدیرگروه روانی - اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: اساسی ترین روش پیشگیری از اعتیاد در دنیای کنونی شامل همه طبقات اجتماعی است

به گزارش خبرنگار ایلنا رحیمی که در همایش اعتیاد و خانواده " در منطقه آزاد ارس سخن می گفت افزود: در نظام سلامت اجتماعی کشور خانواده به عنوان اصلی ترین پایگاه برای پیشگیری و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد قلمداد می شود و در این راه آموزش خانواده ها مهم ترین الویت ماست.

وی با بیان اینکه کشور ما به جهت جغرافیایی مسیری برای ترانزیت مواد مخدر جهان است گفت: آمار مصرف مواد مخدر صنعتی نیز در جامعه بالا می رود که می تواند عواقب فاجعه باری را برای افراد و خانواده ها داشته باشد.

لازم به ذکر است در آستانه ۵ تیر ماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدرو در راستای افزایش آگاهی های عمومی و پیشگیری از اعتیاد در میان خانواده ها، همایشی با موضوع " اعتیاد و خانواده " در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

این همایش با مشارکت معاونت فرهنگی منطقه آزاد ارس، نهاد های فرهنگی – اجتماعی شهرستان جلفا و مدیر گروه روانی - اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریزدر شهر جلفای منطقه آزاد ارس برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز