خبرگزاری کار ایران

قاچاق مواد مخدر در پوشش سفر خانوادگی

کد خبر : ۱۸۳۲۱۲

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۳۰ کیلو تریاک و دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در یکی از گلوگاه‌های این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به افزایش ۴۳درصدی کشف مواد مخدر در استان از کشف ۳۰ کیلو تریاک و دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در یکی از گلوگاه‌های این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردارعلی دولتی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از قاچاقچیان مواد مخدر غرب کشور را شناسایی و بامداد امروز در یک عملیات پلیسی او را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: این فرد که محموله ۳۰ کیلویی تریاک را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری کرده بود، قصد داشت در پوشش سفر خانوادگی این محموله را وارد استان کند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اقدام پلیس استان در مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر گفت: مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر با عنوان مطالبه اصلی مردم در اولویت برنامه‌های سال جاری پلیس استان قرار دارد.

وی در ادامه به انهدام دو باند مواد مخدر طی ۱۰ روز گذشته در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، کشفیات مواد مخدر ۴۳ درصد افزایش یافته است.

سردار دولتی کانون خانواده را بهترین سنگر مقابله با پدیده خانمان‌سوز اعتیاد در جامعه دانست و اظهار داشت: هر گاه خانواده‌ها در مقابل اعتیاد بی تفاوت عمل کنند مواد مخدر در جامعه فراگیر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز