خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ساری:

لزوم توجه به هشدارهای هواشناسی/اقدامات پیشگیرانه مقابله با بحران انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۱۸۸

فرماندار ساری به مدیران شهرستانی تاکید کرد که ضمن توجه به هشدارهای هواشناسی اقدامات پیشگیرانه مقابله با بحران را انجام‌ دهند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نوبخت صبح پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری، گره‌گشایی از مشکلات مردم و امیدافزایی را از رویکردهای مهم مدیران شهرستان ساری عنوان کرد و گفت: همه مدیران شهرستان ساری در یک دولت مکتبی معتقد و ملتزم هستیم و در این مسیر برای حفظ و اصول انقلاب و حقوق ملت به عنوان نقشه و الگوی فعالیتمان قرار دادیم.

وی افزود: اطلس فرهنگی شهرستان ساری با مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی مبتنی به فرمایشات مقام معظم رهبری ترسیم کردیم و به دنبال آن هستیم تا مرکز استان به توسعه‌یافتگی دست پیدا کند.

فرماندار مرکز استان توسعه و ساخت مرکز استان را مهم‌ترین هدف دانست و افزود: اگر چه مشکلات وجود دارد اما ناامید نیستیم.

به مناسبت‌های گذشته اشاره کرد و از دست‌اندرکان برگزاری مناسبت‌های مختلف قدردانی کرد و افزود: دشمن به دنبال تحلیف مناسبت‌هاست هر چه این مناسبت‌ها پررنگ‌تر برگزار شود به اندیشه‌های امامین انقلاب نزدیک‌تر می‌شویم.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند بر لزوم حفظ آمادگی و‌مهیا کردن تجهیزات برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی در شهرستان ساری تاکید کرد.

فرماندار ساری از مدیران شهرستانی خواست تا پروژه‌های که قابلیت افتتاح در ایام دهه فجر دارند را برای تکمیل در دستور کار قرار دهند.

نوبخت برخورد و مقابله جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز را مورد توجه قرار داد و گفت: برنامه‌های خوبی برای روستاها در نظر گرفته شد که با تعامل و همکاری دستگاه‌های مربوطه قابلیت اجرا پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: ۵۷۳ صندوق اخذ رای در شهرستان ساری برای انتخابات دوازدهم اسفند سال‌جاری آماده شد.

فرماندار ساری از نمایندگان مردم در خانه ملت خواست تا به ساری به عنوان مرکز و پیشانی استان توجه بیشتری داشته باشند.

وی با قدردانی از تیم مدیریت شهری به واسطه حضور پررنگ در برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی از دیگر دستگاه‌ها نیز خواستار همکاری بیشتر در این حوزه‌ها شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز