خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

ساخت پل روستای اروست تعیین و تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۰۲۱

فرماندار ساری نسبت به تعیین تکلیف نهایی ساخت پل دسترسی روستای اروست اولتیماتوم جدی داد.

به گزارش ایلنا، به دلیل اهمیت موضوع افتتاح پروژه پل دسترسی به روستای «اروست» در هفته دولت، فرماندار مرکز استان در محل عملیات اجرایی احداث پل مستقر شد.

محمدعلی نوبخت با اشاره به اینکه بعد از کشمکش‌های ۲۸ ساله پیرامون دستور موکد مقام معظم رهبری در سفر به چهاردانگه و دهستان ولایت مبنی بر احداث پل اروست با توجه به پیگیری هفتگی مجموعه فرمانداری و اهمال و مسامحه برخی از دستگاه‌های اجرایی، جهت تعیین تکلیف نهایی این پل، در صورت عدم حصول نتیجه با احدی مماشات نخواهیم کرد.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه برخی مدیران باید تشریفات، من سالاری، نمایش و کاغذ بازی را کنار بگذراند و مطیع محض قانون و اجرای آن در راستای آرامش و آسایش مردم باشند افزود: سیاست دولت مردمی سیزدهم و تاکیدات موکد استاندار ولایی در استان‌ در جهت رفع موانع و آرامش و رفاه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مردم است و ما نیز در همین مسیر گام بر می‌داریم.

نوبخت ضمن گلایه شدید نسبت به طولانی شدن روند احداث نهایی پروژه پل اروست گفت: در صورت عدم حصول نتیجه رضایت بخش در روند اجرای این پروژه اسامی بانیان وضع موجود بصورت شفاف به مردم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز