خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار فارس؛

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۰۷

گرچه برخی مسائل و مشکلات در حوزه فرمانداری شهرستان شیراز وجود دارد اما امیدواریم با حضور فرماندار و تکمیل شدن تیم مدیریتی این فرمانداری شاهد کاهش مسائل و کاستی ها باشیم.

طی حکمی از سوی استاندار فارس؛ " نیک مرام " به عنوان معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز منصوب شد.

. به گزارش خبرنگار " ایلنا " ازشیراز، در مراسمی که عصر پنجشنبه ۲۱ فروردین به همین منظور با حضور مدیران استانداری، فرماندار شیراز و جمعی از مدیران فغرمانداری برگزار شد، مشاور اجرایی استاندار فارس اظهار داشت: گرچه برخی مسائل و مشکلات در حوزه فرمانداری شهرستان شیراز وجود دارد اما امیدواریم با حضور فرماندار و تکمیل شدن تیم مدیریتی این فرمانداری شاهد کاهش مسائل و کاستی ها باشیم.

" سید محمود موسوی " ادامه داد: عملکرد حوزه شهرستان شیراز باید به گونه ای باشد که در نهایت به اجرای سیاست های کلی نظام، منویات رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید منجر شود.

وی با اشاره به تدابیر استاندار فارس در راستای برون رفت مناطق مختلف از مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و… تصریح کرد: باید تغییر و تحولات به گونه ای اتفاق بیفتد که پاسخ قانع کننده ای به رای اعتماد مردم داده باشیم.

مشاور اجرایی استاندار فارس استفاده از نیروهای کارآمد را یکی از ویژگی های انتصابات توسط استاندار فارس دانست و بیان کرد: باید در حوزه های مختلف از توانایی های تمامی نیروها و عناصر برای عملی شدن سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر وامید استفاده شود.

بنابر این گزارش، در حکم استاندار فارس خطاب به نیک مرام آمده است:

نظر به تجربیات و سوابق ارزشمند جنابعالی و به استناد تبصره یک ماده ۱۵ آیین نامهاجرایی طرح طبقه بندی مشاغل شما را به سمت معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیرازمنصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند و تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و الهام از فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و با استفاده از تمام ظرفیت های مادی و معنوی و با دقت در اجرای قوانین مربوطه و با دقت در حفظ بیت المال در ارائه خدمات صادقانه، خالصانه و بی منت در راستای اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشد.

زین العابدین نیک مرام پیش از این مسئولیت هایی از جمله معاون فرماندار شهرستانهای زرین دشت و کنگان داشته ومسئول حراست پارس جنوبی در دولتهای هفتم و هشتم بوده است.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته های روابط بین الملل و علوم اقتصادی و مدرس دانشگاه می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز