خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مازندران:

دفاتر قضایی ظرفیتی مناسب برای اشتغال زایی و کسب و کار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۶۴۷

رئیس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان مازندران گفت: دفاتر قضایی فرصت و ظرفیتی مناسب برای اشتغال زایی و کسب و کار است و اگر می خواهیم اشتغال ایجاد کنیم، دفاتر قضایی در اختیار افراد بیکار قرار گیرد نه اینکه افراد بازنشسته مشغول کار شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مازندران،  بهرام ولیپور در جمع خبرنگاران به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار اظهار کرد: شغل خبرنگاری از سخت ترین و دشوارترین حرفه است و باید به درستی دیده شود. 

وی افزود: خبرنگاران از کمترین‌ مزایا برخوردارند اما گلایه‌ای ندارند و امیدواریم که حاکمیت حداقلی‌ها را برای این قشر در نظر گرفته تا  خبرنگاران راحت تر در راستای تبیین عملکرد نظام اطلاع رسانی و روشنگری کنند.

رئیس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان مازندران گفت: یکی از موارد و مشکلات آزادی بیان است و باید خبرنگاران آزادی بیان داشته باشند و با بیان انعکاس واقعیت های جامعه، امنیت داشته باشند.

ولیپور افزود: در جامعه دموکراسی و مردم سالار برای رفع مشکلات خبرنگاران باید گوش شنوایی وجود داشته و مشکلات و معضلات بدرستی دیده و شنیده شود.

وی با بیان اینکه جامعه‌ بدون خبرنگار، توسعه و پیشرفت نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: برای داشتن جامعه‌ای سالم در جهات مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، قضایی و.. باید از روشنگری های خبرنگاران استفاده شود.

رئیس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان مازندران گفت: رسانه خبرنگاران و وکلا در جامعه بسیار سنگین است و با توجه به اینکه خداوند در قرآن به قلم قسم خورده است، بیانگر عظمت این قلم و خبرنگاران است و امیدواریم در راستای توسعه با همگامی و حمایت از خبرنگاران برای تعالی گام برداریم.

ولیپور اظهار کرد: همه فریاد ما در کانون وکلا و همه دغدغه های ما رفع مشکلات مردم در جامعه است و تصویب قوانینی که علیه کانون وکلا تصویب می شود و اینکه وکالت و قضاوت مشمول کسب و کار می شود را قبول نداریم، در حالیکه وکالت و قضاوت حفظ جان و اموال و ناموس مردم است.

وی افزود: قانون تسهیل کسب و کار در واقع قانون کار چاق کنی است و وکیل کم سواد و بی سواد تحویل جامعه می شود.

رئیس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان مازندران گفت: دفتر خدمات قضایی داریم و برای افزایش کسب و کار می توان از این دفاتر استفاده کرد.

ولیپور خاطرنشان کرد: کانون وکلا به درستی و با شفافیت کار می کند و اگر می خواهیم اشتغال ایجاد کنیم، دفاتر قضایی در اختیار افراد بیکار قرار گیرد نه اینکه افراد بازنشسته مشغول کار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز