خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران :

92 پرونده واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی مازندران بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۷۵۹

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 92 پرونده واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی مازندران بررسی و پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق اکبری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و در راستای تحقق جهش تولید در سال جاری افزود: ما در شرایطی قرار داریم که با عملیاتی کردن چارچوب‌های اقتصاد مقاومتی و متعاقباً افزایش تولیدات  داخلی و شکوفایی اقتصاد پیروزمندانه از این شرایط عبور خواهیم کرد.

وی ضمن تأکید بر اجماع و اهتمام تمامی دستگاه‌های اجرایی و قضایی بر حمایت از واحدهای تولیدی افزود:  رزمندگان این جهاد اقتصادی، تولیدکنندگانی هستند که در خط مقدم این جبهه قرار دارند و دستگاه قضایی استان از تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های بهینه خود در راستای حمایت از  واحدهای تولیدی استفاده خواهد کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان گفت: در خصوص تعطیلی واحدهای تولیدی و شرکت‌ها باید با بررسی، نظارت و آسیب‌شناسی به دنبال چرایی توقف این واحدهای تولیدی بود و در صورتی که این توقف ناشی از ایجاد خلل و موانع از سوی سازمان‌های داخلی بوده باشد این موانع برطرف گردد.

وی  افزود : دستگاه قضایی استان از  تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل خود برای سرمایه‌گذاری‌های سالم و مشروع که چرخ‌های تولید استان را به حرکت درمی‌آورند حمایت می‌کند و در مقابل با فساد اداری و رانت‌خواری شدیدترین برخوردها و مجازات را اعمال می‌نماید.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری ضمن ابراز امیدواری از نتایج جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: در 6 ماهه نخست امسال 4 جلسه با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی و 35 جلسه کمیته‌های فرعی ستاد با سرمایه‌گذاران برگزار شد که در این جلسات پرونده 92 واحد تولیدی موردبررسی قضایی و حقوقی قرار گرفت و تاکنون 21 واحد تولیدی با پیگیری‌های قضایی و اختیارات ستاد در جهت احیا قرار گرفتند.

وی در پایان با اشاره به اختیارات ستاد اقتصاد مقاومتی و ظرفیت‌های استان مازندران اظهار داشت: به یاری خداوند و با کمک مردم و مسئولین سعی می‌شود تا پایان سال با حل مشکلات و موانع واحدهای تولیدی علاوه بر گام نهادن در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید، شاهد توسعه تولید و اشتغال و شکوفایی اقتصادی در استان مازندران باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز