خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان استان مازندران:

ضرورت حمایت از تولیدات داخلی و تثبیت اشتغال

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۴۷۶

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان استان مازندران، اظهار داشت: ضرورت دارد تا در راستای اقتصاد مقاومتی و تثبیت اشتغال از تولیدات داخلی حمایت شود.

به گزارش ایلنا از ساری، سید حمزه درواری ، در همایش تجلیل از کارگران گروه های کارو واحدهای نمونه مازندران که به مناسبت هفته کارگر در سالن الغدیر سپاه برگزار شد، اظهار داشت: تعامل و همکاری بین کارگر و کارفرما فصل الخطاب بیانات رهبری دراجرای اقتصاد مقاومتی است.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان در دیدار با کارگران و کارفرمایان فرمودند که در اقتصاد مقاومتی کارگر هم نقش دار، کارفرما هم نقش دارد، دولت هم نقش دارد، مسئولان گوناگون هم نقش دارند.
 
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان استان مازندران ، گفت: ما در حالی از اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی حرف می زنیم در حالیکه کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران ۳۵ هزار تن کاغد انباشته در کارخانه دارد و کاغذهای درسی ما وارداتی است.
 
وی ادامه داد: لازم در جهت تثبیت اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی از این محصول این کارخانجات به خوبی بهره گیری شود و این مشکل درصورتی مرتفع می شود که کاغذ کشور با خرید از این کارخانه تامین شود.
 
درواری تامین معیشت کارگران را لازمه این قشر از جامعه دانست و گفت که می طلبد وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این مورد تعامل بیشتری داشته و قدم های موثری بردارد.
 
وی افزود: هر چه امکانات بیشتر در اختیار کارگران قرار گیرد و معیشت آنان تامین شود کارگران نیز با کار و تلاش متعهدانه به فکر  تولید بیشتر و موجودیت کارگاه خواهند بود و کارفرمایان نیز مشکلات آنان را مرتفع خواهند کرد.
درواری سود بالای بانکی، نرخ تعرفه تامین اجتماعی را از دغدغه هایی عنوان کرد که می بایست به خوبی به آن پرداخته شود .
 
وی ادامه داد: احزاب ، تشکلات و مطبوعات عامل تعادل دولتی ها و جامعه محسوب می شوند و متاسفانه جریان کارفرمایی ، کارگری تاثیر پذیری بسیار بالایی از تفکر اجتماعی دولت دارند.
 
درواری ادامه داد: همگرایی و همدلی خوبی بین کارگران و کافرمایان در استان حاکم است و همه در تحقق فرامین رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تلاش می کنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز