خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر خواستار شد؛

تلاش بانکهای عامل، درجذب صد درصدی اعتبارات شهرستان

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۳۲

اگر این امکان وجود داشته باشد که از اعتبارات شناور استان، مازاد بر سهمیه جذب شود پیگیری می کنم.

فرماندار شهرستان قائم شهر گفت: جلسه کارگروه اشتغال یکی از مهمترین جلسات شهرستان محسوب می شود و توقع داریم، روسای بانکها در این جلسات حضور فعال داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان قائم شهر، مهدی محمدی در جلسه شورای اشتغال شهرستان با بیان اینکه دولت اعتقاد دارد باید مسئولین همه تلاش خود را بکار گیرند تا گره از مشکلات اشتغال باز شود اظهار داشت:: جلسه کارگروه اشتغال یکی از مهمترین جلسات شهرستان محسوب می شود و توقع داریم، روسای بانکها در این جلسات حضور فعال داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دیگر در سیستم های اداری و دولتی امکان جذب نیرو وجود ندارد و نیروی مازاد، فشار سنگینی را به دولت وارد می کند باید تلاش کنیم تا با ورود به بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار، اشتغال ایجاد نماییم.

محمدی، به سهم شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: سهم قائم شهر، از مجموع اعتبارات بهزیستی استان مازندران ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است که ۱۲۰۰ میلیون ریال آن تا به امروز جذب شده است.

فرماندار شهرستان قائم شهر افزود: ۱۱۰طرح ازسوی بهزیستی به بانکها معرفی شد که ازاین تعداد ۱۲ طرح جذب اعتبار کرد.

وی با بیان اینکه اعتبارات تخصیص داده شده مربوط به مرحله اول است و مرحله دوم تا آخر هفته به بانکهای حوزه شهرستان ابلاغ می شود گفت: ۸ درصد از مجموع اعتبارات استانی در کمیته امداد امام خمینی(ره) سهم شهرستان قائمشهر است که ۲۹ درصد آن تا به امروز جذب شد و ۱۶۰ طرح معرفی شد که از این تعداد ۵۰ تا افراد متقاضی موفق به اخذ وام شدند

محمدی ادامه داد: امیدواریم بر اساس هماهنگی های به عمل آمده، بانکهای عامل بتوانند همه توان خود را بکار گیرند تا همانند سالهای گذشته، جذب صد درصدی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه قرار شد دو دستگاه حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی فردی را مامور کنند تا بتواند همه اعتبارات تخصیصی خود را جذب کنند افزود: اگر این امکان وجود داشته باشد که از اعتبارات شناور استان، مازاد بر سهمیه جذب شود پیگیری می کنم.

فرماندار قائم شهر در پایان گفت: به صورت ثابت، در هر هفته جلسه برای ارزیابی عملکرد وامهای خود اشتغالی خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز