خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری:

میدانگاه ابن شهرآشوب به یکی از زیباترین معابر کشور تبدیل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۷۶

بر اساس طرح نهایی و مورد پذیرش پیرامون این میدانگاه با معماری بومی احداثمی شود که از دو طبقه برخوردار است.

شهردار ساری گفت: میدانگاه ابن شهرآشوب به یکی از زیباترین معابر کشور تبدیل می شود.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، مهدی عبوری با اعلام اینکه تمام تاخیر ما در احداثمیدانگاه ابن شهرآشوب به دلیل انتخاب یک طرح زیبا بود اظهارداشت: این طرح انتخاب شده و به زودی اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه میدانگاه ابن شهرآشوب به یکی از زیباترین معابر کشور تبدیل می شود گفت: بر اساس طرح نهایی و مورد پذیرش پیرامون این میدانگاه با معماری بومی احداثمی شود که از دو طبقه برخوردار است.

شهردار ساری احداثپیاده راه در حاشیه این میدانگاه را مورد توجه قرار داد و افزود: با ایجاد پیاده راه هایی در پیرامون میدانگاه ابن شهرآشوب مقدمه سنگ فرش خیابان حد فاصل این میدان تا میدان ساعت را نیز آغاز خواهیم کرد تا در نهایت بتوانیم قلب شهر را به زیباترین مناطق ساری و حتی استان تبدیل کنیم.

عبوری با اشاره به دعوت از برجسته ترین معماران و دکوراسیون سازان جهت احداثمناطق پیرامونی این میدانگاه افزود: تمام سعی و کوشش ما این است که معماری اطراف میدانگاه آن چنان چشم نواز شود که هر عابری را محو تماشای خود کند به دلیل اینکه این حق مردم هر شهری است که در محیطی زیبا و آرام بخش زندگی کنند.

شهردار ساری خاطرنشان کرد: برای مناطق دیگری از شهر نیز این گونه طرح ها را در نظر گرفته شده و امید داریم که با اجرای آنها ساری را به جمع شهرهای زیبای کشور بیفزاییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز