خبرگزاری کار ایران

خطر ریزش ساختمان «تجارت جهانی» در تهران

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۱۸

در صورت بهره‌برداری، هر لحظه امکان ریزش این پروژه وجود دارد. این پروژه فاقد نقشه‌های سازه‌ای است و پیشنهاد ما ایمن‌سازی این پروژه است.

سخنگوی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران بابت ایمن نبودن مجتمع تجاری «تجارت جهانی» خواستار توقف تبلیغات مربوط به این پروژه در رسانه‌ها شد.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های ایلنا به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد؛ محمدمهدی تندگویان، سخنگوی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای تهران با بیان اینکه پروژه تجارت جهانی فردوسی هیچ نقشه سازه‌ای ندارد، گفت: از همین جا اعلام می‌کنیم که این پروژه فاقد الزامات ایمنی است و هر لحظه امکان ریزش آن وجود دارد.

وی با اشاره به پروژه مرکز تجارت جهانی میدان فردوسی گفت: من می‌خواهم ابتدا یک تشکر از شهرداری داشته باشم و بعد یک تذکر به مجموعه شهرداری بدهم. او ادامه داد: خوشبختانه شهرداری تهران در پرونده پروژه تجارت جهانی به ما کمک کرد که بعد از ۷ ماه روند اجرایی آن را متوقف کنیم و من از اعضای شورای شهر می‌خواهم که هیچ تعاملی در این زمینه صورت نگیرد.

تندگویان افزود: این پروژه ایمن نیست و ما اعلام می‌کنیم که در صورت بهره‌برداری، هر لحظه امکان ریزش این پروژه وجود دارد. این پروژه فاقد نقشه‌های سازه‌ای است و پیشنهاد ما ایمن‌سازی این پروژه است.

سخنگوی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تصریح کرد: تذکر من به شهرداری نیز در ارتباط با همین پروژه است. در حالی که شهرداری از یک طرف به ما کمک می‌کند تا جلوی روند اجرایی پروژه را بگیریم از طرف دیگر در روزنامه همشهری هر روز به اندازه یک نیم صفحه روزنامه، تبلیغ این پروژه انجام می‌شود.

تندگویان گفت: این سیاست یک بام و دو هوای شهرداری باعثاذیت ما و شهروندان شده است. اگر ما وارد این کار شدیم و جلوی اجرای پروژه را گرفتیم، شایسته است تبلیغاتی هم برای آن انجام نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز