خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک ساری:

یکی از زیباترین بلوارهای مازندران در حال احداثاست

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۰۵

شهردار منطقه یک ساری از احداثیکی از زیباترین بلوارهای مازندران در ساری با آغاز طرح پل تا پل خبرداد.

شهردار منطقه یک ساری گفت: با آغاز طرح پل تا پل یکی از زیبا‌ترین بلوارهای مازندران در حال احداثاست.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، زمان اصغری از آغاز به‌کار سامانه پیامکی شهرداری منطقه یک ساری خبر داد.

وی ضمن تشریح برنامه‌های خود برای عمران و توسعه هر چه بیشتر منطقه یک شهرداری ساری گفت: مهم‌ترین آن‌ها مهار آب‌های سطحی در دو نقطه مهم ساری یعنی بلوار فرح آباد و خیابان فرهنگ است که یا با احداثکانال و یا از طریق پمپاژ آب‌های سطحی به سمت رودخانه تجن این پروژه اجرایی می‌شود.

وی زیرسازی و آسفالت چند خیابان و بلوار را مورد توجه قرار داد و افزود: کمربندی شرقی و باغ سنگ از جمله نقاطی هستند که به زودی و به سرعت زیرسازی و آسفالت می‌شوند.

شهردار منطقه یک ساری ادامه داد: بازگشایی میان گذر اندرخورا از شفا تا مهیار نهایی شده که در مجموع سهم مهم و بسزایی در مناسب سازی ترافیک شهر به خصوص منطقه دارند.

اصغری اجرای طرح پل تا پل در دو سوی رودخانه تجن را مورد توجه قرار داد و گفت: در سمت غربی این رودخانه احداثزیبا‌ترین بلوار ساری و حتی استان آغاز شد که ضلع شرقی آن را سنگ فرش می‌کنیم تا پیاده راهی برای عابرین باشد و ضلع غربی بلوار هم برای خودرو‌ها در نظر گرفته‌ایم.

وی پیاده روسازی را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد افزود: امیدواریم با همدلی مردم بتوانیم شهرداری منطقه یک ساری را از هر جهت آنگونه توسعه دهیم که شایسته مردم باشد.

شهردار منطقه یک ساری اظهار امیدواری کرد: به زودی فاز نخست پل ذغالچال و چند پروژه دیگر نهایی شود تا ترافیک در خروجی شرقی ساری بتواند شرایط بهتر و مناسب تری پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز