خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران:

اولین کنفرانس آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی در مازندران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۶۷

این کنفرانس علمی با هدف شناسایی و بررسی مسایل آموزش ریاضی با همکاری مرکز آموزش عالی فرهنگیان حضرت فاطمه(س) قائمشهر برگزار می‌شود.

اولین کنفرانس آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی در مازندران برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا از ساری، موحدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: معاونت آموزش ابتدایی و انجمن علمی - آموزشی معلمان ریاضی استان با همکاری مرکز آموزش عالی فرهنگیان حضرت فاطمه(س) قائمشهر، اولین کنفرانس آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی را در سطح استان برگزار می‌کند.
وی بیان داشت: این کنفرانس علمی با هدف شناسایی و بررسی مسایل آموزش ریاضی حول محورهای طراحی آموزشی و ارائه شیوه‌های نوین تدریس در ریاضی ششم - بررسی راهبردهای حل مساله در آموزش ریاضی پایه ششم - تولید و به کارگیری محتوای الکترونیکی - درس پژوهی در ریاضی پایه ششم - دست ساخته‌ها و پوس‌تر(چارت) در قالب مقاله و تهیه پوس‌تر برگزار می‌شود.
موحدی با بیان اینکه مخاطبان این کنفرانس معلمان پایه ششم ابتدایی، مدرسان کتب جدید التالیف، اعضای گرو ه‌های آموزشی، اساتید دانشگاه، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، محققان و سایر علاقه مندان فرهنگی می‌باشند تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق سایت انجمن علمی، آموزشی معلمان ریاضی استان به آدرس www. mmts. ir ثبت نام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز