خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی استان مازندران تاکید کرد:

بهسازی و آموزش نیروی انسانی در اولویت مدارس قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۰۲

بهسازی نیروی انسانی در اولویت مدارس باشد چرا که آموزش دادن به کارکنان در زمینه های مختلف می تواند موجب افزایش کارایی، بهره وری و رضایت شغلی افراد شود.

آموزش دادن به کارکنان در زمینه‌های مختلف می‌تواند موجب افزایش کارایی، بهره وری و رضایت شغلی افراد شود.

به گزارش ایلنا از ساری، موحدی معاون آموزش ابتدایی استان در جلسه شورای معاونت آموزش ابتدایی ضمن بیان ضرورت کیفیت بخشی در آموزش وپرورش اظهار داشت: با توجه به نقش تعیین کننده معلمان در فرآیند آموزش و پرورش به منظور موفقیت در اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها باید زمینه مشارکت معلمان را برای تحقق اهداف نهایی تعلیم و تربیت فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه ارتباط سازنده بین معلمان و مدیران، زمینه سازی برای استفاده از تجارب و اطلاعات علمی و آموزشی همکاران، ارائه الگو‌ها و روش‌های نوین تدریس، کاربرد مواد و وسایل آموزشی، تقویت زمینهٔ پژوهش و تحقیق و بهره گیری از اطلاعات روان‌شناسی می‌تواند کیفیت آموزش ارائه شده را افزایش دهد.

موحدی معاون آموزش ابتدایی استان با تبیین وتوجیه شاخص‌های تفاهم نامه فی مابین معاونت آموزش ابتدایی استان و شهرستان‌ها و مناطق، به راه و روش‌های بهسازی نیروی انسانی پرداخت و اظهار داشت: بهسازی نیروی انسانی در اولویت مدارس باشد چرا که آموزش دادن به کارکنان در زمینه‌های مختلف می‌تواند موجب افزایش کارایی، بهره وری و رضایت شغلی افراد شود و حیات سازمان تا حدود زیادی بستگی به مهارت‌ها و آگاهی‌های عمومی و تخصصی نیروی انسانی آن دارد.

وی افزود: آموزش و توسعه منابع انسانی نه تنها در ایجاد دانش و مهارت ویژه در کارکنان نقش بسزایی دارد، بلکه باعثمی‌شود تا افراد در ارتقا سطح کارآیی و اثربخشی سازمان مشارکت بیشتری نمایند و خود را با شرایط متغیر محیطی وفق دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز