خبرگزاری کار ایران

از ۲۷ اسفندتا یک فروردین؛

501 هزار و 252 گردشگر از مراکز تفریحی و توریستی مازندران دیدن کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۷۶

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از بازدید 501 هزار و252 گردشگر از مراکز تاریخی وتوریستی از 27 اسفند تا یک فرودین ماه در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهدی ایزدی در گفتگو با خبرنگاران طی دو روز گذشته 501 هزار و 252 گردشگر از مراکز تاریخی و توریستی و فرهنگی مازندران بازدید کردند.

وی بیان کرد: در همین مدت 738  نفر از موزه‌های استان بازدید کردند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از 27 اسفند تا پایان روز یکم فروردین 1401 در مجموع یک میلیون و 947 هزار و 935 نفر-شب اقامت در واحدهای اقامتی مختلف مازندران ثبت شد که بیشترین سهم مربوط به اقامتگاه‌های دولتی است.

ایزدی افزود: در این مدت یک میلیون و 161 هزار و 340 اقامت در مهمان‌سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی ثبت شد. سهم خانه‌مسافرهای ثبت شده استان نیز 699 هزار و 50 نفر-شب اقامت بود.

وی ادامه داد: دو هزار و 460 نفر-شب اقامت در واحدهای بومگردی، 311 نفر-شب اقامت در مهمان‌پذیرها، دو هزار و 163 نفر-شب اقامت در مجتمع‌های گردشگری، 16 هزار و 838  نفر-شب اقامت در هتل‌ها، 43 هزار و 42 نفر-شب اقامت در اقامتگاه‌های موقت و سه هزار و 954 نفر-شب اقامت در مدارس استان ثبت شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز